Medlem
Bakblogg

Varje fredag på jobbet har någon ansvar för frukosten. Det är en mysig tillställning för dem som är "gäster" men kan vara ett stressmoment för den som är ansvarig. Idag är det min tur och som vanligt har jag varit lite extra stressad i flera veckor innan... bara för den jäkla frukosten!

Efter lite våndor och funderingar på vad jag skulle bjuda på så tog jag den enkla vägen. Jag har bakat mina egna scones Lite ost och marmelad till det så är det klart!

Gott är det ju också

Put them in a bag and bring to work... CHECK! Mission completed.

#blogg

Medlem
Bakblogg

Mums, nu sitter man ju här på jobbet o blir sugen på nybakta scones med grevéost och apelsinmarmelad på.. Damn yooo.
-Jaja får väl hålla till godo med automatkaffet. :/


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Haha.. jag har köpt apelsinmarmelad och prästost Gillar den bättre

Det är dessutom dags att äta dem om ca 4 minuter... så sukta på nu mohahahaaha

Medlem

And they were awesome Man blir så jäkla mätt bara, en sån här och du behöver ingen lunch sen!

Medlem

Can I get some?

Medlem

Ohh va gott! Sjukt länge sen, blir att baka scones imorgon för att fira mig själv på födelsedagen.

Medlem

Jag vill ju inte konkurrera med min fru när det kommer till bakverk så jag sträcker mig inte längre än scones i mitt bakande. Att skicka dem med posten är nog en lika dålig idé som att skicka cupcakes tyvärr.
Man får gratulera i förskott

1
Skriv svar