Counter-Strike Global Offensive

Robot
Counter-Strike Global Offensive

Bland blodiga kodakmoment och bestraffande belöningar upptäcker vi en sak: Counter-Strike anno 2012 är fortfarande ett tajt, actionpackat och fantastiskt spel.

#valve, #portal, #counter-strike-global-offensive, #portal-2


Inaktiv
Counter-Strike Global Offensive

Skall bli intressant att få bilda sin egna uppfattning om liret när det väl släpps..

Vad är det här för jävla sossefasoner... ^^

Medlem

Så sjukt härligt med ett AAA FPS spel som INTE har massa progressing, unlocks och annat RPG trams. Endast bara att starta spelet och hoppa in på en server, inge loadouts och sån skit. Old school.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Låter onekligen intressant

Inaktiv

Herregud, det ser så jävla förbannat fult ut. Jag vet att det är en alpha men oavsett alpha eller inte så er spelet ut som skit, när dom försöker så hårt att få det snyggt så ska man inte visa liret förrens release.

Medlem

Är själv med i betan

Riktigt kul är det även fast det behövs ganska mycket fixes fortfarande svårt o se hur rekylen går med både AK & COLT bästa är o "sträffa" o skjuta 1-3 skott "sträffa" igen.

Sen är HE lite väl op, en he närheten av dig och du inte har armor och du är död (som bf/cod) dock med armor så blir HE nästintill värdelös

Fog är även den lite små dryg (nu har dom sänkt den i senaste patchen så nu är den mer ok).

Men overall skit kul beta o köra, o kan mkt väl bli ett nytt grymt spel dock inget nytt 1.6 riktigt för dom gamla rävarna som mig men fortfarande ett nytt spel som kan blir roligare än 1.6 när det är färdig om valve gör rätt för sig

Inaktiv
Skrivet av Rabieskorv:

Är själv med i betan

Riktigt kul är det även fast det behövs ganska mycket fixes fortfarande svårt o se hur rekylen går med både AK & COLT bästa är o "sträffa" o skjuta 1-3 skott "sträffa" igen.

Sen är HE lite väl op, en he närheten av dig och du inte har armor och du är död (som bf/cod) dock med armor så blir HE nästintill värdelös

Fog är även den lite små dryg (nu har dom sänkt den i senaste patchen så nu är den mer ok).

Men overall skit kul beta o köra, o kan mkt väl bli ett nytt grymt spel dock inget nytt 1.6 riktigt för dom gamla rävarna som mig men fortfarande ett nytt spel som kan blir roligare än 1.6 när det är färdig om valve gör rätt för sig

Lirar själv betan och måste säga emot dig. Ak och colten är bättre att använda nu. Minns i 1.6 och source bara. Jag behövde bara spraya så fick jag folk. Nu är det iaf lite utmaning att köra bössorna.

Och HE är inte op. Du är väldigt kass ifall du dör utan armor när en He kommer flygandes. Aldrig dött av det på det sätt du snackar om.

Men håller annars med dig på resterande

Inaktiv
Skrivet av fall:

Herregud, det ser så jävla förbannat fult ut. Jag vet att det är en alpha men oavsett alpha eller inte så er spelet ut som skit, när dom försöker så hårt att få det snyggt så ska man inte visa liret förrens release.

Måste allt efterlikna bf3 i grafiken eller? Och nej det är inte fult du måste skaffa glasögon ifall du anser det. Eller är du bara en grafik kåt människa som tycker allt ska ha så verklighetstrogen grafik som möjligt för att det ens ska anses vara spelbart?
Ingen har bett dig eller tvingat dig att spela. Och jag skulle bara bli lycklig om jag slipper se dig där i framtiden på någon server. Gå och lek i skogen så får du bra grafik

Inaktiv
Skrivet av qun0:
Skrivet av fall:

Herregud, det ser så jävla förbannat fult ut. Jag vet att det är en alpha men oavsett alpha eller inte så er spelet ut som skit, när dom försöker så hårt att få det snyggt så ska man inte visa liret förrens release.

Måste allt efterlikna bf3 i grafiken eller? Och nej det är inte fult du måste skaffa glasögon ifall du anser det. Eller är du bara en grafik kåt människa som tycker allt ska ha så verklighetstrogen grafik som möjligt för att det ens ska anses vara spelbart?
Ingen har bett dig eller tvingat dig att spela. Och jag skulle bara bli lycklig om jag slipper se dig där i framtiden på någon server. Gå och lek i skogen så får du bra grafik

Jag sa aldrig att jag var en grafik kåt människa och vem har sagt att jag gillar Battlefield 3? Föredrar faktiskt grafiken i MW3.

Men våran kära yttrandefrihet tillåter mig att kommentera, likaväl som du får kommentera. Ingen tvingar dig att läsa min kommentar heller.

Sen så är smaken som baken, din åsikt om fult kanske är snyggt i mina ögon, har inget med glasögon att göra.

Medlem
Skrivet av fall:

Herregud, det ser så jävla förbannat fult ut. Jag vet att det är en alpha men oavsett alpha eller inte så er spelet ut som skit, när dom försöker så hårt att få det snyggt så ska man inte visa liret förrens release.

Så bra att de som lirar CS väljer spelbarhet före den bästa grafiken då. Det borde du dock ha vetat vid detta laget ifall du nu lirar eller har lirat 1.6 eller Source..

Ska absolut köpas.

Medlem

Hoppas dom plockat bort hoppfunktionen så man slipper en massa stridskaniner!!!

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av Rabieskorv:

Är själv med i betan

Riktigt kul är det även fast det behövs ganska mycket fixes fortfarande svårt o se hur rekylen går med både AK & COLT bästa är o "sträffa" o skjuta 1-3 skott "sträffa" igen.

Sen är HE lite väl op, en he närheten av dig och du inte har armor och du är död (som bf/cod) dock med armor så blir HE nästintill värdelös

Fog är även den lite små dryg (nu har dom sänkt den i senaste patchen så nu är den mer ok).

Men overall skit kul beta o köra, o kan mkt väl bli ett nytt grymt spel dock inget nytt 1.6 riktigt för dom gamla rävarna som mig men fortfarande ett nytt spel som kan blir roligare än 1.6 när det är färdig om valve gör rätt för sig

Lirar själv betan och måste säga emot dig. Ak och colten är bättre att använda nu. Minns i 1.6 och source bara. Jag behövde bara spraya så fick jag folk. Nu är det iaf lite utmaning att köra bössorna.

Och HE är inte op. Du är väldigt kass ifall du dör utan armor när en He kommer flygandes. Aldrig dött av det på det sätt du snackar om.

Men håller annars med dig på resterande

Det som suger med HE är att den tar över 100dmg utan armor (och då behöver inte ens he:n vara under en) dock ca 20-30dmg med armor som max =/

Tänk dig ECO rusch B på dust2, CT langar he in i mörk = 5 Ts döda -.-

Medlem

Vapenbalanseringen kommer nog stängas av illa kvickt på de flesta PC-servrar.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av fall:

Herregud, det ser så jävla förbannat fult ut. Jag vet att det är en alpha men oavsett alpha eller inte så er spelet ut som skit, när dom försöker så hårt att få det snyggt så ska man inte visa liret förrens release.

Exakt vad i detta spelet ser fult ut ? Och hur ska de se ut?

Inaktiv

för att kunna äga i cs måste man ha 200fps

Medlem

Sen har vi de där med fusk...WH AIMBOT etcetera etcetera.

Medlem

Fan bilderna ser riktigt bra ut, hade sett nån gammal trailer från spelet som fick det se ut som CS source, men med dom här bilderna så verkar det faktist att Source motorn hänger med än, riktigt snyggt. Och nej, menar inte att grafik är allt, men däremot påverkar den mycket till upplevelsen och realismen. Och hoppas bara att ljudeffecterna är bra till vapen etc.? Kan nån säga något om vapenljuden, är dom någe bra?? Knappast lika bra ljudeffekter som i Frostbite motorn, men får gärna vara det.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Skrivet av Westrr:
Skrivet av fall:

Herregud, det ser så jävla förbannat fult ut. Jag vet att det är en alpha men oavsett alpha eller inte så er spelet ut som skit, när dom försöker så hårt att få det snyggt så ska man inte visa liret förrens release.

Så bra att de som lirar CS väljer spelbarhet före den bästa grafiken då. Det borde du dock ha vetat vid detta laget ifall du nu lirar eller har lirat 1.6 eller Source..

synd bara enligt mig att många av dom är så jobbig som spelar CS aldrig hittat en server där man slipper folk som skriker och kallar en hacker

Inaktiv

hoppas att det kommer finnas trevliga människor att spela med på CS: GO, för tycker att det bara finns idioter som spelar CS nu

Medlem

Spelet släpps även till Mac, ni på FZ glömmer ALLTID att skriva med när ett spel även släpps till Mac.

Medlem

Äntligen äntligen äntligen,, får PS3an ett FPS spel som enligt mig är nummer 1.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av stenhuggarna:

Spelet släpps även till Mac, ni på FZ glömmer ALLTID att skriva med när ett spel även släpps till Mac.

Vad är en Mac?

Inaktiv
Skrivet av Rabieskorv:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Rabieskorv:

Är själv med i betan

Riktigt kul är det även fast det behövs ganska mycket fixes fortfarande svårt o se hur rekylen går med både AK & COLT bästa är o "sträffa" o skjuta 1-3 skott "sträffa" igen.

Sen är HE lite väl op, en he närheten av dig och du inte har armor och du är död (som bf/cod) dock med armor så blir HE nästintill värdelös

Fog är även den lite små dryg (nu har dom sänkt den i senaste patchen så nu är den mer ok).

Men overall skit kul beta o köra, o kan mkt väl bli ett nytt grymt spel dock inget nytt 1.6 riktigt för dom gamla rävarna som mig men fortfarande ett nytt spel som kan blir roligare än 1.6 när det är färdig om valve gör rätt för sig

Lirar själv betan och måste säga emot dig. Ak och colten är bättre att använda nu. Minns i 1.6 och source bara. Jag behövde bara spraya så fick jag folk. Nu är det iaf lite utmaning att köra bössorna.

Och HE är inte op. Du är väldigt kass ifall du dör utan armor när en He kommer flygandes. Aldrig dött av det på det sätt du snackar om.

Men håller annars med dig på resterande

Det som suger med HE är att den tar över 100dmg utan armor (och då behöver inte ens he:n vara under en) dock ca 20-30dmg med armor som max =/

Tänk dig ECO rusch B på dust2, CT langar he in i mörk = 5 Ts döda -.-

Rent teoretiskt sätt är ju en handgranat dödlig efter bara en smäll. Men i alla fall jag har aldrig tappat så värst mycket liv av en he i cs:go, och sedan skulle HEn ta så mycket skada skulle endast bara en dö eller bli skadad och resten skadade. Om du nu inte förstås syftade på att kanske tre stycken ct langade HE

Inaktiv
Skrivet av Nudel man:
Skrivet av Westrr:
Skrivet av fall:

Herregud, det ser så jävla förbannat fult ut. Jag vet att det är en alpha men oavsett alpha eller inte så er spelet ut som skit, när dom försöker så hårt att få det snyggt så ska man inte visa liret förrens release.

Så bra att de som lirar CS väljer spelbarhet före den bästa grafiken då. Det borde du dock ha vetat vid detta laget ifall du nu lirar eller har lirat 1.6 eller Source..

synd bara enligt mig att många av dom är så jobbig som spelar CS aldrig hittat en server där man slipper folk som skriker och kallar en hacker

hmm kanske då för att du använder hack? för när jag spelat cs och css hör jag aldrig varit med om det.
Och självklart att du blir kallad hacker om du söker public servrar i 1.6 inne på steam. vill du spela med russar och andra människor som inte kommer från sverige får du fan vara beredd på sådant.

dubbeklicka servrarna på css är folket trevligt. Där blir dom bara otrevlig ifall du beter dig illa

Sedan du kommer få möta idiotiska spelare i cs:go med. Tro mig för jag lirar det, dock är det relativt lugnt ännu men tävlingsinriktade idioter dras alltid till alla cs spel. Du kan inte slippa dom. Men det finns en magisk grej som heter mute player och vips slipper du skrikande fjollor

Medlem

Ser ut som ännu ett soldatspel. Vad är det för fel med lite innovation?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Köper det om dem har sikte den här gången.. avskydde att man inte kan sikta ned för pipan som i spel som Battlefield. Att springa omkring med ett vapen snett ute till höger och skjuta från höften är inte kul. Realistiskt eller inte..

Det är en nödvändighet för att det skall kännas frsächt och nytt... men Valve har aldrig gjort det i något tidigare spel.. så jag håller inte hoppet uppe.


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv
Skrivet av qun0:
Skrivet av Nudel man:
Skrivet av Westrr:
Skrivet av fall:

Herregud, det ser så jävla förbannat fult ut. Jag vet att det är en alpha men oavsett alpha eller inte så er spelet ut som skit, när dom försöker så hårt att få det snyggt så ska man inte visa liret förrens release.

Så bra att de som lirar CS väljer spelbarhet före den bästa grafiken då. Det borde du dock ha vetat vid detta laget ifall du nu lirar eller har lirat 1.6 eller Source..

synd bara enligt mig att många av dom är så jobbig som spelar CS aldrig hittat en server där man slipper folk som skriker och kallar en hacker

hmm kanske då för att du använder hack? för när jag spelat cs och css hör jag aldrig varit med om det.
Och självklart att du blir kallad hacker om du söker public servrar i 1.6 inne på steam. vill du spela med russar och andra människor som inte kommer från sverige får du fan vara beredd på sådant.

dubbeklicka servrarna på css är folket trevligt. Där blir dom bara otrevlig ifall du beter dig illa

Sedan du kommer få möta idiotiska spelare i cs:go med. Tro mig för jag lirar det, dock är det relativt lugnt ännu men tävlingsinriktade idioter dras alltid till alla cs spel. Du kan inte slippa dom. Men det finns en magisk grej som heter mute player och vips slipper du skrikande fjollor

när jag spelar mot Svenskar träffar jag bara 12 åringar som som försöker trolla, så spela med Svenskar undviker jag sen har jag inte 1.6 bara CSS och när det går bra och man ligger först på listan då blir jätte många sur och skriker fuskare eller hacker...

Medlem

Ska bli intressant.. Hoppas moddningen blir lika stor som i dem andra spelen.. Skulle vara sjukt roligt med ett nytt zombie , kz mod=)

12
Skriv svar