Assassin's Creed III blir mer lättillgängligt

Robot
Assassin's Creed III blir mer lättillgängligt

"Vi lovar dig att du inom 30 sekunder efter att du satt i skivan kommer att lönnmörda någon. Det är ett löfte", säger utvecklarna.


Medlem
Assassin's Creed III blir mer lättillgängligt

Ska ta tid då och se om det stämmer

Medlem

Tar väl mer än 30 sek att ladda spelet. I så fall 30 sek efter du laddat spelet.


signatur

La la la lag!

Medlem

Assassin's Creed är för lätt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Ännu ett spel som blir casual, folk vill ha utmaningar när dem spelar. vad är det för roligt att spela ett spel som man kan klara utan att kämpa.

Medlem

IQ-nivåerna sjunker som en sten och generation "instant gratification" är nu nästan uppe i dom sena tonåren, så det är klart att spelen måste anpassas.

Samma skit. Släpptes inte nyss ett Assasins Creed? Jävla mjölkmissbrukare. Konsollportar som ser precis likadana ut allihoppa! Bort med skiten. Tack och Skål!

Medlem

Tolkade det inte som att de vill göra det mer casual, utan att de nu har en chans att göra en ny bra början för nya spelare till serien.
Om t.ex. ditt första AssCreed-spel hade varit Revelations, hade det känts väldigt komplext, mycket saker och förmågor, story osv att försöka förstå sig på.
Nu har de istället en chans att börja om med en huvudperson, som inte har mycket saker de kan göra i början tills de har lärt sig mer igen, ingen backstory som konfunderar en osv.
Så hoppas jag iaf att de menar det, att början blir lite simplare, men det hoppas jag inte betyder att man inte lär sig en jävla massa mer übercoola superskillz innan spelet är slut

Medlem
Skrivet av DrAbraham:

Tolkade det inte som att de vill göra det mer casual, utan att de nu har en chans att göra en ny bra början för nya spelare till serien.
Om t.ex. ditt första AssCreed-spel hade varit Revelations, hade det känts väldigt komplext, mycket saker och förmågor, story osv att försöka förstå sig på.
Nu har de istället en chans att börja om med en huvudperson, som inte har mycket saker de kan göra i början tills de har lärt sig mer igen, ingen backstory som konfunderar en osv.
Så hoppas jag iaf att de menar det, att början blir lite simplare, men det hoppas jag inte betyder att man inte lär sig en jävla massa mer übercoola superskillz innan spelet är slut

Fortsätt du låtsas...


signatur

Imperator

Medlem

Tycker serien behöver mer komplexitet, inte mindre! Bombsystemet gillade jag, då man fick möjlighet att själv bestämma hur man löste problemen. Utveckla och lägg till mer sådant istället... man behöver inte hålla spelaren i handen.

Medlem

SÅ dom gör alltså ett enkelt spel ännu enklare?

What in the fucking fuck is going on here guys.

Medlem

Jag hoppas detta betyder att vi kommer kunna mörda Ubisoft-loggan!

Medlem

Casual! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! Jävlaskitspel, nu har dom förstört hela spelserien, giriga jävlar!!! Har aldrig varit intresserad av deras titlar, såg någon annan spela på webhallen, och det verkade hur trist som helst!!!

Sådana här poster är väl konstruktiva och givande? Ifall folk vill bli tagna på allvar så bör man tänka på hur man uttrycker sig.

Medlem

Awesome Button! Button Awesome!


signatur

Nämen!

Inaktiv

Synd, en serie jag ändå gillar och ser fram emot de delar jag missat, just för att storyn verkar bygga vidare och det blir lite mer avancerat hela tiden.

Vill verkligen alla ha enklare spel hela tiden? har aldrig någonsin sett någon skriva att man faktiskt vill det?

Medlem

What? AssCreedserien har ju alltid mer eller mindre spelat sig själv? Enklare spel får man leta efter. Ska de helt enkelt ta bort alla storyelement och lägga till killstreaks eller något sådant kul istället?

Medlem

Onödigt att allt ska bli "lättillgängligt". Jag saknar den gamla goda tiden :/

Medlem

Dags att lägga in denna bilden igen :).

Medlem

Herr Lind och hans Assassins Creed hat. Tycker ni på nästa artikel kan skriva Ass Effect 3 oxå, bara för att krydda till det.

Medlem

Lät inte som ett positivt löfte som flera redan konstaterat.. får väll se när det närmar sig, tar nyheten med en klackspark..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Hannu:

Onödigt att allt ska bli "lättillgängligt". Jag saknar den gamla goda tiden :/

Haha ja, förr gjorde du fel så dog din karaktär, Nu ska man få små gröna djävla pilar som pekar vart du ska gå, vem du ska prata med och har du dessutom förbeställt skiten så ska du påtvingas någonsorts magiska-livräddande-satans-raketskor som flyger dig i säkerhet om du skulle råka springa ut över ett stup också.. herre djävlar, Du skall vara gud helt utan någon nödvändig skicklighet... GE OSS DINA PENGAR OCH VI GÖR SPEL DÄR DU INTE ENS BEHÖVER TÄNKA SJÄLV.

lol


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Pansarknekt

"I Assassin's Creed III lovar vi dig att du inom 30 sekunder efter att du har stoppat in skivan kommer att lönnmörda någon. Det är ett löfte." - det löftet fick mig att inse att jag aldrig kommer spela spelet. Snabbmatsgenerationens spel är verkligen meh.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

""– Det [AssCreed II] är ett otroligt komplicerat spel""
Skämtar han eller?
Lättare spel att bemästra får ju letas efter. Bådar inte gott.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Citat:

I Assassin's Creed III lovar vi dig att du inom 30 sekunder efter att du har stoppat in skivan kommer att lönnmörda någon. Det är ett löfte.

Skiva is so last decade...

Orkade bara med ett asscreed, började på ettan men lade ner det ganska snabbt, körde dock igenom tvåan men det tog emot en del efter halva spelet. Nu känns det som det får räcka med Prince of Persia/Tomb Raider gameplay för min del. Möjligtvis om det kommer ett Mirrors Edge till, men det lär väl bli Origin only så det blir inget med det heller...

Medlem

30 sek? Låter som bullshit. Jag gillar AC spelen men jag respekterar inte att de börjar ljuga hit och dit bara för publicitet!

Medlem

Gud va jävla underbart, Assassins creed II var väl knappast långt och komplicerat? Hur många speltimmar har det? 20+?

Medlem

Nu spelar jag med Assassin's Creed för storyn. Men för fan, det behöver inte bli ÄNNU lättare.

Medlem
Skrivet av toast:
Skrivet av Hannu:

Onödigt att allt ska bli "lättillgängligt". Jag saknar den gamla goda tiden :/

Haha ja, förr gjorde du fel så dog din karaktär, Nu ska man få små gröna djävla pilar som pekar vart du ska gå, vem du ska prata med och har du dessutom förbeställt skiten så ska du påtvingas någonsorts magiska-livräddande-satans-raketskor som flyger dig i säkerhet om du skulle råka springa ut över ett stup också.. herre djävlar, Du skall vara gud helt utan någon nödvändig skicklighet... GE OSS DINA PENGAR OCH VI GÖR SPEL DÄR DU INTE ENS BEHÖVER TÄNKA SJÄLV.

lol

Exakt, idiotiskt.

Assassin´s creed är ett komplext spel... Gillade tvåan mycket men komplext var det verkligen inte. Jag förstår inte heller varför det skulle vara bra marknadsföring att berätta att man får döda någon inom 30 sekunder. So much for immersion...

Medlem
Skrivet av Hannu:
Skrivet av toast:
Skrivet av Hannu:

Onödigt att allt ska bli "lättillgängligt". Jag saknar den gamla goda tiden :/

Haha ja, förr gjorde du fel så dog din karaktär, Nu ska man få små gröna djävla pilar som pekar vart du ska gå, vem du ska prata med och har du dessutom förbeställt skiten så ska du påtvingas någonsorts magiska-livräddande-satans-raketskor som flyger dig i säkerhet om du skulle råka springa ut över ett stup också.. herre djävlar, Du skall vara gud helt utan någon nödvändig skicklighet... GE OSS DINA PENGAR OCH VI GÖR SPEL DÄR DU INTE ENS BEHÖVER TÄNKA SJÄLV.

lol

http://www.fz.se/forum

Exakt, idiotiskt.

Sant, dagens spel är så jävla värdelösa egentligen. Jag har själv varit nära på att sluta gejma för skitspelen är så jävla lätta.

Som det står i artikeln "Det [AssCreed II] är ett otroligt komplicerat spel"
OOOOJA 2an är det svåraste spelet jag kört i mitt jävla liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sluta anpassa spel efter alla p11 noobs, gör förr i tiden, då det krävdes ballar av stål för att klara spel, t ex Jagged Alliance serien


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar