Valve avfärdar konsolryktet

Robot
Valve avfärdar konsolryktet

"Inget sådant är på gång inom den närmsta tiden", säger Valve-chefen Doug Lombardi.

#valve


Medlem
Valve avfärdar konsolryktet

Jag litar inte på något som någon källa säger, inte ens om det är Lombardi som snackar. Hela spelindustrin lever på hype.

Medlem

The universe is once again at peace...


signatur

Imperator

Medlem

Nyfiken på E3 vad Valve kommer att visa i sitt privata bås...


signatur

Nämen!

Medlem

Sämre, det hade nog fått fart på utvecklingen av sony och microsoft.

Medlem
Skrivet av Reize:

The universe is once again at peace...

Haha!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Bra idé med ett gränssnitt för större TV-skärmar. Skönt att se en dementi avseende specifik hårdvara faktiskt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Skulle faktiskt vara intressant med ett operativsystem enbart för spel.

Medlem

Skulle inte bli förvånad om det var Valve själva som spred ryktet för att se hur mottagandet blev. Som jag uppfattat det så har det mest varit positiva reaktioner, vilket förmodligen kommer leda till att Valve släpper in konsol inom några år.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Skulle inte bli förvånad om det var Valve själva som spred ryktet för att se hur mottagandet blev. Som jag uppfattat det så har det mest varit positiva reaktioner, vilket förmodligen kommer leda till att Valve släpper in konsol inom några år.

Precis. Tror stenhårt på din teori. Det är inte Valves stil att bara dumpa en rätt i ansiktet sådär. Antingen säger dom någonting eller inget alls. Jag tror definitiv att en konsoll är på G. Det ska bara vara rätt timing med kanske ett HL3 släpp. Valve laddar nog upp för en rejäl omgång som kan ta dom framåt ytterligare några år i bransen.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Bojkott:

Skulle inte bli förvånad om det var Valve själva som spred ryktet för att se hur mottagandet blev. Som jag uppfattat det så har det mest varit positiva reaktioner, vilket förmodligen kommer leda till att Valve släpper in konsol inom några år.

Precis. Tror stenhårt på din teori. Det är inte Valves stil att bara dumpa en rätt i ansiktet sådär. Antingen säger dom någonting eller inget alls. Jag tror definitiv att en konsoll är på G. Det ska bara vara rätt timing med kanske ett HL3 släpp. Valve laddar nog upp för en rejäl omgång som kan ta dom framåt ytterligare några år i bransen.

Det var inte Valve som startade det. Det var någon som skrev på Steams forum och till Kotaku (tvi) efter att en Valve-anställd tweetat en bild på en minidator som var tänkt att visa Steam med storbilds-UI.

Medlem

Synd, jag älskar Valve och hade nog köpt deras konsol


signatur

Game long and prosper

Visst har de något lukrativt på lut, vi får se vad det blir snart.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Steamklienten har sina brister. Jag ser gärna att man kan anpassa t.ex. textstorlek och annat... så jag ser fram emot deras TV-anpassning.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av nils45:
Skrivet av Bojkott:

Skulle inte bli förvånad om det var Valve själva som spred ryktet för att se hur mottagandet blev. Som jag uppfattat det så har det mest varit positiva reaktioner, vilket förmodligen kommer leda till att Valve släpper in konsol inom några år.

Precis. Tror stenhårt på din teori. Det är inte Valves stil att bara dumpa en rätt i ansiktet sådär. Antingen säger dom någonting eller inget alls. Jag tror definitiv att en konsoll är på G. Det ska bara vara rätt timing med kanske ett HL3 släpp. Valve laddar nog upp för en rejäl omgång som kan ta dom framåt ytterligare några år i bransen.

Älskar verkligen att läsa hur dumma människor kan vara som ni. Innan ni vet något skapar ni världens jävla teorier som att ni vore einstein. Ge er, ni är bara korkade. Kläm finnarna och lägg er

Medlem
Skrivet av qun0:

Älskar verkligen att läsa hur dumma människor kan vara som ni. innan ni vet något skapar ni världens jävla teorier som att ni vore einstein. Ge er, ni är bara korkade. Kläm finnarna och lägg er

Do you kiss your mother with that mouth? Du kan väl börja med att visa mig var det står någonstans att Personangrepp har blivit tillåtet. =/ *Rapporterad


signatur

// FeeAC

Inaktiv
Skrivet av FeeAC:
Skrivet av qun0:

Älskar verkligen att läsa hur dumma människor kan vara som ni. innan ni vet något skapar ni världens jävla teorier som att ni vore einstein. Ge er, ni är bara korkade. Kläm finnarna och lägg er

Do you kiss your mother with that mouth? Du kan väl börja med att visa mig var det står någonstans att Personangrepp har blivit tillåtet. =/ *Rapporterad

Problem? att folk skapar teorier så fort det är en sak och dom tror dom har rätt med anser jag jävligt dumt och korkat. Med tanke på att det inte fanns bevis på att ryktet kom från valve

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av FeeAC:
Skrivet av qun0:

Älskar verkligen att läsa hur dumma människor kan vara som ni. innan ni vet något skapar ni världens jävla teorier som att ni vore einstein. Ge er, ni är bara korkade. Kläm finnarna och lägg er

Do you kiss your mother with that mouth? Du kan väl börja med att visa mig var det står någonstans att Personangrepp har blivit tillåtet. =/ *Rapporterad

Problem? att folk skapar teorier så fort det är en sak och dom tror dom har rätt med anser jag jävligt dumt och korkat. Med tanke på att det inte fanns bevis på att ryktet kom från valve

Bolla med fantasin är väl alltid kul ? ,,
Dock håller jag med dig att folk får det att låta precis som att de hade bevis på att det ska bli så.
Men det betyder inte att man ska vara otrevlig . Man har ju gott om tid när man skriver ett inlägg och borde kunna kontrollera och ha eftertanke på vad man skriver ...

OT , Skulle nog tycka att det var bra med en spelkonsol från Valve . Men vet ej om jag skulle köpa den , Då jag har förmågan att spela på konsoler oerhört för lite mot vad man har betalat för dem . Brukar alltid sluta med att man sitter framför datorn förr eller senare : /


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av qun0:

Problem? att folk skapar teorier så fort det är en sak och dom tror dom har rätt med anser jag jävligt dumt och korkat. Med tanke på att det inte fanns bevis på att ryktet kom från valve

Reglerna säger klart och tydligt att du är välkommen diskutera och ventilera åsikter, däremot inte personerna som framför dem.

Det jag förtydligade ovan är vad som kallas Personangrepp vilket INTE är ok. Det borde du veta vid det här laget. Läs på reglerna innan du skriver.


signatur

// FeeAC

1
Skriv svar