Diablo III – inget PvP vid släpp

Robot
Diablo III – inget PvP vid släpp

Blizzard låter meddela att spelare mot spelare-arenorna uppdateras in i ett senare skede då kampanlägena i princip är färdigställda, medan arenorna behöver mer tid i utvecklarugnen.

#nyhetstips, #blizzard-entertainment, #diablo-iii


Medlem
Diablo III – inget PvP vid släpp

nice! hatar pvp, ser mkt hellre ett tidigare släpp än ett släpp med pvp.

Medlem

Nåväl, tidigare släpp säger jag inte nej till. Diablo har ändå alltid vart PVE, imo.

Medlem

bra tycker jag, jag bryr mig inte om arena nu i början ändå så , jag ser hellre spelet kommer tidigt och så än att dom drar ut på det längre igen.

GE MIG DIBBE 3!

Medlem

Hoppas de kan släppa det snart iaf. Lirar betan och testar Hardcore just nu, rätt ballt men som sagt bara lvl 13 och börjar bli lite trött på att döda skeleton king

Medlem

David hände med it's ready when it's ready?
Nåväl, så länge som PvP-patchen är gratis så går det väl an.

Medlem

Ugh, jag menar "vad hände" istället för "David"...
Jag kan inte rekommendera att kommentera med iPad

Inaktiv

pvp suger ändå stenhårt .. det drar bara till sig fjortisar som vill bli "pr0 gamerz"

Medlem
Skrivet av mackanmeost:

Ugh, jag menar "vad hände" istället för "David"...
Jag kan inte rekommendera att kommentera med iPad

Hah vad kul, läste "Vad" ändå. Ifs har jag inte mina glasögon på.

Medlem

"As we’re counting down the days until we’re ready to announce a release date for Diablo III"

Spelet har ju varit "färdigt" sen flera månader tillbaka? Inga fler "soon" eller "when its ready" tack.

Törs inte gissa längre. Kommer inte tro på att spelet kommer förrän jag har det i handen.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Är det ingen annan som twinkade och gankade i bloody foothills bland annat i d2? pvpn var ju en fest i d2. Tyvärr så känns det som att blizzard av någon anledning måste sparka mig i pungen, slå mig i magen och urinera i mitt ansikte när allt jag vill är att betala och spela deras spel. 4 pers max i ett game.. fyfan vad äcklande.

Medlem
Skrivet av Oneone:

Hoppas de kan släppa det snart iaf. Lirar betan och testar Hardcore just nu, rätt ballt men som sagt bara lvl 13 och börjar bli lite trött på att döda skeleton king

Du får åtminstone döda han, själv så skulle jag ge min vänstra pungkula för få lira betan.

Medlem

Förändrar inget då jag personligen har väldigt svårt att se pvp i Diablo. Spelet handlar om att klubba mobs

Medlem

men orka med wow arena igen.. Hur jävla stort E-sport spel blev wow nu igen, Just det inte ett skit för det är så jävla tråkigt att kolla på. Skulle hellre se att man spelade typ Dota fast med sin rolll karakär.

Och kom inte att säg att Diablo inte har någon pvp historia för då har ni fan aldrig spelat Diablo.
Vad fan gjorde man efter att man gearat upp en gubbe som one-shotar allt i Hell IGEN? "Åh jag klarade ubertrist för 1000000:e gången".
Nej man tog det hela till Bloodmore! Vi duelerade och alla hatade Auradins/Hpalas tsm, det finns ju fan fortfarande Aktiva Pvp ligor.
Har ingen större koll på dom då jag vet att alla har fan perf gear men de finns på Jsp som ni bör känna till om ni spelat diablo.

Efter att ha spelat diablo bra länge finns det inget mer att göra än att pvpa, så pvp finns i diablo!

Medlem

Diablo är co-op. Hade inte tänkt röra PvP alls så det är bara goda nyheter.

Medlem

Bra! bryr mig ändå inte om PvP så tidigare släpp fast utan en funktion som ändå är för 12åringar finns det inget negativt med.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Bittert... spelet är ju redan försenat i typ X antal månader.. varför inte göra det lite mer och få in allt direkt istället för att lansera ett spel som saknar vissa funktioner som folk faktiskt vill ha.

Älskar PvP delarna.. dom ger en helt annan upplevelse än vad PVE gör...


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

GE MIG BETA! jag bara måste få spela det här så snart som möjligt! döööööööör

Medlem

Gött. Då kanske det kan släppas tidigare!


signatur

Rawr

Medlem

Finns inget tråkigare inom PVP som att spela "arena". World PVP är det enda rätta, allt annat kan dö.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Kommer finnas gott om saker att hitta på endå

Medlem

Jag har bara väntat i 10-11 år på Diablo 3 så hoppas detta betyder ett släpp av hela spelet innom en snar framtid (1-2 månader). Jag är en av så många fans där ute utan beta key och har väntar på spelet sååå länge tycker det är på tiden att vi får spela det.

Medlem

Är det bekräftat hur många man kan vara i coop? För är det 4 så kommer jag och alla mina polare hoppa detta. Tanken var att spela ihop. Men å andra sidan så har vi Torchlight 2 annars som stödjer LAN och 8 spelare som det ser ut.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Vill ha ett datum på släppet nu!

Medlem

Awesome, vill inte behöva vänta på innehåll av sekundärt värde!

Medlem

Det är förvisso bra att de inte skjuter upp releasen pga att PvP delen inte ännu är färdig, men jag ser ändå fram emot att prova på den. Tror att det kan bli intressant även om PvE delen är den jag ser upp till mest för tillfället.

Variation förnöjer.

Medlem

Bör ju inte ta allför lång tid innan PvP-delen släpps, och jag misstänker att de flesta ändå kommer köra igenom PvE för sitt fantastiska PvP-gear.

Inaktiv

Skiter väl i PVP, bort med det överhuvudtaget!

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Skiter väl i PVP, bort med det överhuvudtaget!

Så säger dem som ofta blir corpsecampade. :>

Medlem

Det är klart när det är klart.... Eller när vi tagit bort tillräckligt med funktioner för att få ut skiten i någorlunda tid.


signatur

Jaha.

12
Skriv svar