The Witcher 2 – Enchanced Edition

Robot
The Witcher 2 – Enchanced Edition

Cd Projekts mästerliga pc-spel närmar sig 360-releasen. FZ testar ett helt nytt kapitel av den mörka sagan och upptäcker en witcher med fäbless för konsolkontroll.

#cd-projekt, #the-witcher-2, #the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
The Witcher 2 – Enchanced Edition

Jag minns bara att "dom" sa plough i Witcher 2

Inaktiv

Att det skulle bli en grafisk nedskalning kom ju inte direkt som någon nyhet men sådant får man leva med om man väljer konsol framför en monster-PC. Med tanke på att en ny krysslåda kostar mindre än en hälften av vad ett potent grafikkort gör så är det väl kanske inte så underligt att en del av lullet försvinner.

I övrigt tror jag också (som PC-spelare) att TW2 passar riktigt bra till konsol, mer specifikt tror jag att det är ett spel som gör sig bra med handkontroll.

Medlem

Jag spelade med handkontroll till PC och det fungerade utmärkt.

Hoppas dom börjar på något nytt projekt när TW2-360 är klart. Helt klart en av de intressantare spelstudiorna just nu

Medlem

Det där var helt seriöst ett av de bästa "trailers" jag sett


signatur

Rwa?

Medlem

Jag undrar om PCn kommer få något nytt tillägg? isf vad? jag är bra sugen på att spela om spelet men vad är det som skiljer sig från xbox versionen och PC?

Medlem
Skrivet av beroende:

Jag undrar om PCn kommer få något nytt tillägg? isf vad? jag är bra sugen på att spela om spelet men vad är det som skiljer sig från xbox versionen och PC?

Som texten nämner så kommer pc-versionen få allt det nya som xboxversionen får, vilket vad jag vet är en hel del nya ingamefilmer samt ett par timmar mer gameplay.

Medlem

finns det planer på en ps3-version?

Medlem
Skrivet av jesterhead:

Jag minns bara att "dom" sa plough i Witcher 2

Du kan ju inte ha glömt sånna klassiker som: "Your mother sucks dwarf cock!"

Medlem

Längtar,,,,,,,,,,,,

Medlem

Givet köp, även om det finns kvinnor/män med normal sexualitet och god kroppsmedvetenhet, samt folk som yttrar sig kraftigt som folk tenderar att göra irl.
Hellre för rått och verkligt än sockersött och löjligt i Bioware-stil, där du kan begå massmord men fula ord använder du aldrig ens då, de kan ju skrämma barnen

1
Skriv svar