Nästan 1000 personer jobbade med The Old Republic

Medlem
Skrivet av Branoc:

Vi lär nog inte sakna dig i SWTOR eller ni andra som har slutat spela!
Man kan inte tillfredställa alla människor i världen!

Men ni som klagar så mycke, kan inte ni snickra ihop ett bättre MMO??

Så om man inte kan göra något bättre själv ska man inte få såga att något är dåligt?
Ok, då hoppas jag att ALLA spel du nånsin har spelat har varit skitbra i ditt tycke, eftersom du kan ju inte göra bättre själv?

Sen sa jag aldrig heller att SWTOR var dåligt, bara att det fick mig att sakna WoW. Vilket av spelen man föredrar är helt upp till oss alla själva.
Har testat de flesta mmos som kommit ut men alltid gått tillbaka till wow, av det enkla skälet att det funnit ute så pass länge att de hunnit implementera så många saker som gör spelet bättre som nya mmos inte har med från start. MMOs är som vin, de mognar med åren och de som är nya på marknaden behöver ett tag på sig att mogna och få ordning på allt som spelarna vill ha, problemet blir bara att hålla kvar spelarna under den tiden.

SWTOR är ett bra spel, men det är WOW med; och i mitt fall så vann WOW.

Medlem

Ni som klagar och även tycker det var för mycket personal. Får man fråga vad ni har för erfarenhet av mmo utveckling?

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Jobbar du på Bioware?

Nej.

Sen när är det ett krav att man jobbar på företaget, för att gilla en av deras produkter?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av mrFluffy:

Jobbar du på Bioware?

Nej.

Sen när är det ett krav att man jobbar på företaget, för att gilla en av deras produkter?

Inget krav alls, men du försvarar det som om du själv var med och utvecklade det.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Inget krav alls, men du försvarar det som om du själv var med och utvecklade det.

Och?

Kanske bara så att jag haft ett antal års erfarenhet av att spela diverse MMOs, och vet att ingen MMO är perfekt, och att många (läs: dom flesta) MMOs kräver månader/år för att bli "Bra".


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Ändå sög spelet så hårt haha

12
Skriv svar