Se gameplay från War of the Roses

Robot
Se gameplay från War of the Roses

Flerspelarupplevelse i medeltidsmiljö från svenska Fatshark. Missa inte gameplayrullen från GDC.

#war-of-the-roses, #fatshark, #lead-and-gold-gangs-of-the-wild-west


Medlem
Se gameplay från War of the Roses

Påminner lite om Mount & Blade

Medlem

Kan bli roligt.
Medeltida spel charmar mig alltid och springa runt som riddare och banka varandra ser ju hur roligt ut som helst.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

ser snyggare ut än Lead & gold


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Ish
Medlem

Jag får axla rollen.. Det här är typ en månad gammalt [/whine]


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Jag får axla rollen.. Det här är typ en månad gammalt [/whine]

Dök upp nu i veckan, från GDC. Men, kanske finns annat material sedan tidigare?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Har spelat lite alpha ett tag nu och det är ett helt OK spel än så länge, det har dock väldigt stort potential.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Njae, jag vet inte.. Jag har sett videon innan och lite annat smått & gott men tycker det verkar vara lite för mycket av ett arcade spel.

Väntar hellre på Mount & Blade 2..


signatur

Wai

Inaktiv

Är det att betrakta som en konkurrent till Mount and Blade? Är det samma fätkningsmekanik, eller bara hack n' slash?


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Ur ett historiskt perspektiv så är rosornas krig en romantiskt benämning som först uppkom långt senare. Rosorna var aldrig symboliska eller betydelsefulla under konflikten...vill bara påpeka och vara en bitter surgubbe

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Njae, jag vet inte.. Jag har sett videon innan och lite annat smått & gott men tycker det verkar vara lite för mycket av ett arcade spel.

Väntar hellre på Mount & Blade 2..

Det är faktiskt under utveckling (vet ej varför inte fz skrivit om det), ser också fram emot det. Kommer nog köpa båda.

Skrivet av Floffe:

Är det att betrakta som en konkurrent till Mount and Blade? Är det samma fätkningsmekanik, eller bara hack n' slash?

Jepp, fätkningsmekaniken är i stort sett likadan.

Medlem

Verkar som ett spel som skulle funka bra med move.

Medlem

Ser verkligen ut som mount and blade.

Inaktiv
Skrivet av WaXsMoKe:

Ur ett historiskt perspektiv så är rosornas krig en romantiskt benämning som först uppkom långt senare. Rosorna var aldrig symboliska eller betydelsefulla under konflikten...vill bara påpeka och vara en bitter surgubbe

Ska man vara fortsatt petig, så heter det dessutom på engelska "Wars of the Roses" och inget annat.

Medlem
Skrivet av red_laces:
Skrivet av Godnoken:

Njae, jag vet inte.. Jag har sett videon innan och lite annat smått & gott men tycker det verkar vara lite för mycket av ett arcade spel.

Väntar hellre på Mount & Blade 2..

Det är faktiskt under utveckling (vet ej varför inte fz skrivit om det), ser också fram emot det. Kommer nog köpa båda.

Skrivet av Floffe:

Är det att betrakta som en konkurrent till Mount and Blade? Är det samma fätkningsmekanik, eller bara hack n' slash?

Jepp, fätkningsmekaniken är i stort sett likadan.

Jora, det vet jag..

Har varit en hängiven Mount & Blade lirare och kommer troligen att älska Mount & Blade 2 ännu mer. Har bara sett en snutt på lite karaktär skapande än så länge, men är lika hypad inför det ändå.


signatur

Wai

Medlem
Medlem
Skrivet av tavener:

Fan va fett!

Jag hajar vad du gjorde där.

1
Skriv svar