Fläskiga Gothic-samlarboxar släpps i april

Robot
Fläskiga Gothic-samlarboxar släpps i april

Sugen på de massiva rollspelssamlingarna Gothic 3: Enhanced Gold Edition och Gothic Complete Collection?


Medlem
Fläskiga Gothic-samlarboxar släpps i april

Bara Gothic 1 och 2 som är värda att spela.. gothic 3 sämst och arcania ännu sämre...

Medlem
Skrivet av Blad:

Bara Gothic 1 och 2 som är värda att spela.. gothic 3 sämst och arcania ännu sämre...

+1


signatur

Game long and prosper

Medlem

lite väl sent å släppa den nu...

Medlem

Den kunde inkluderat en fläskig patch som fixar alla buggar istället


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ish
Medlem

Är det något som behöver säljas boxat så är det väl alla patchar som lär behövas för att kunna spela skiten.. Ettan och tvåan+Night of the raven är dock jävligt värda.. Eller var när det begav sig åtminstone


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:

Är det något som behöver säljas boxat så är det väl alla patchar som lär behövas för att kunna spela skiten.. Ettan och tvåan+Night of the raven är dock jävligt värda.. Eller var när det begav sig åtminstone

Tro mig, dom är fortfarande lika bra


signatur

Game long and prosper

"Enhanced", haha, sorry. Witcher-vibbar. Jag gillade G3, dock inte värt att spela igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ankh:

Den kunde inkluderat en fläskig patch som fixar alla buggar istället

Eeeh...

De har inkluderat TVÅ fläskiga patchar som fixar ALLA buggar? En till varje Gothic 3-spel.

Sen är det ju också så att Forsaken Gods inte kan göras spelvärd oavsett hur mycket den patchas, men... Gothic 3 med den fullfjädrade patchen de släpper i det här paketet är en otrolig spelupplevelse. Rekommenderas VARMT!

Medlem

ghotic 3 va ok...arcania därimot lolz...konosol crap

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Ankh:

Den kunde inkluderat en fläskig patch som fixar alla buggar istället

Eeeh...

De har inkluderat TVÅ fläskiga patchar som fixar ALLA buggar? En till varje Gothic 3-spel.

Sen är det ju också så att Forsaken Gods inte kan göras spelvärd oavsett hur mycket den patchas, men... Gothic 3 med den fullfjädrade patchen de släpper i det här paketet är en otrolig spelupplevelse. Rekommenderas VARMT!

Men si där har du fel. Inte på att de har patcher - men "ALLA" är ren bs Jag har då aldrig mött på en patch som fixat samtliga buggar i ett spel.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Ankh:

Den kunde inkluderat en fläskig patch som fixar alla buggar istället

Eeeh...

De har inkluderat TVÅ fläskiga patchar som fixar ALLA buggar? En till varje Gothic 3-spel.

Sen är det ju också så att Forsaken Gods inte kan göras spelvärd oavsett hur mycket den patchas, men... Gothic 3 med den fullfjädrade patchen de släpper i det här paketet är en otrolig spelupplevelse. Rekommenderas VARMT!

Vad är det som gjorde Forsaken Gods så dåligt? Jag spelade den aldrig efter att ha hört att den är typ ännu sämre än 3an :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag har redan en äldre BOX utan Forsaken Gods och Arcania som heter Gothic Universe (Gothic I, Gothic II och Gothic III) som inte finns att få tag i längre. Inget fel med Gothic III bortsett från alla buggar och dåligt optimerat spel. Forsaken Gods var gjort av nåt Indisk spelföretag (om jag minns rätt) och det blev också skit


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem
Skrivet av Ish:

Är det något som behöver säljas boxat så är det väl alla patchar som lär behövas för att kunna spela skiten.. Ettan och tvåan+Night of the raven är dock jävligt värda.. Eller var när det begav sig åtminstone

Håller med, Gothic 1 & 2 är några av de bästa spel jag har upplevt när det begav sig. Kommer ihåg när jag började spela Gothic 1, tröttnade ganska snabbt på det ointuitiva kontrollsystemet och lade spelet på hyllan några veckor. Sen när jag tog upp det igen var det en av de bästa spelupplevelserna jag har upplevt.

1
Skriv svar