Medlem
Va fan!

Det är skönt att leva, eller vad säger ni?

#blogg


signatur

Burn in the light.

Medlem
Va fan!

Den här hade jag glömt...den här gången åker den in på favoriter. Tackar!

Medlem

Får mig att tänka på:


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag har faktiskt alla svenskdubbade avsnitt av Starzinger, älskar serien.


signatur

Burn in the light.

Jag också, Starzinger är bra skit.

Medlem

Jag har dvd-boxen, Starzinger är en kär del av min barndom och tittar på den då och då


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Haha ja, det var grymt när de nylanserade Starzinger, Silverfang, Rai m fl på DVD – jag köpte på mig hela rasket!

Medlem

Skulle faktiskt gärna vilja se hela Starzinger men det blir nog aldrig nå't då det verkar vara svårt att få tag på och den bara är på japanska =/


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Vet att det finns/fanns nån svensk Starzinger-fanclub som höll på med något insamlingsprojekt för att få in pengar för att låta en professionell översättare texta alla de japanska originalavsnitten på svenska. Ingen aning om ifall det någonsin gick vägen eller ej, det var säkert snart 10 år sedan nu.

Medlem

Mjo, har också tittat in lite där men de gör inga stora framsteg direkt. De har tydligen kommit upp till DVD nr.5 nu nyligen (som tog mer än ett år) men vet inte om jag vågar, av fler än ett skäl, att försöka mig på att sälla mig till den skaran.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar