Robot
Max Payne 3

Anteckningsblocket darrade nervöst i axelremsväskan men taxin hade redan farit från flygplatsen och jag var med på resan. Nästa stopp; Rockstars kontor i London, och Max Payne 3.

#rockstar-games, #max-payne-3, #grand-theft-auto-iv, #max-payne, #borderlands


Medlem
Max Payne 3

Låter som detta skulle kunna bli något. Jag älskar de tidigare spelen och från min erfarenhet med Rockstar så tror jag spelet är i säkra händer

Medlem

älskar dom gamla max pain, tror detta kommer bli en hit också.

Medlem

Fy fan vad jag vill ha det här !! det spelet jag ser mest fram emot iår !

Medlem

blir att skaffa även om det blir lite Strangelhold över det, det som irriterar mig mest är det där "förbeställ på bla bla bla.com så får du exclusiv MP-karta" etc.. hatar att var jag väljer att köpa en produkt ska avgöra om jag får all färdig content eller en avskalad produkt..


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

blir att skaffa även om det blir lite Strangelhold över det, det som irriterar mig mest är det där "förbeställ på bla bla bla.com så får du exclusiv MP-karta" etc.. hatar att var jag väljer att köpa en produkt ska avgöra om jag får all färdig content eller en avskalad produkt..

Exakt vad jag tänkte!

Men spelet ser kanon ut!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det verkar som det blir blir jätte bra. Känslan verkar definitivt vara där.

Medlem

Jättebra artikel, Erik!


signatur

Imperator

Medlem

Kommer bli riktigt bra! Dock så ber jag för att de ska lägga in Quicksave och load, det är ett måste! Självklart vill man precis som i texten kunna göra om samma rum tusen gånger
Med olika taktiker och vapen. Bara att hoppas att de fixar till det!

Medlem

Vem är den här Erik-snubben? Inte sett många artiklar från honom som jag kan minnas. Han gör det bra i alla fall! Väldigt lättläst och befriat från krystade skämt som det brukar drypa av annars. Spelet ser jag helt klart fram emot, men hoppas förstås på lite mer film noir än Jerry Bruckheimer.

Redaktör
Skrivet av Dashiva:

Vem är den här Erik-snubben? Inte sett många artiklar från honom som jag kan minnas. Han gör det bra i alla fall! Väldigt lättläst och befriat från krystade skämt som det brukar drypa av annars. Spelet ser jag helt klart fram emot, men hoppas förstås på lite mer film noir än Jerry Bruckheimer.

Vi lånade Erik från #PC Gamer för denna resa.


signatur
Medlem

Traitors. Don't associate with the enemies. Harrrrrrrrr

Frilansare
Skrivet av Dashiva:

befriat från krystade skämt som det brukar drypa av annars.

Say what? Det är lätt att slänga sig med generaliseringar. Vilka texter är det som är såhär och du inte gillar? Verkar vara de flesta?

Visst kommer jag att köpa det men jag kommer garanterat att bli besviken. Tyvärr.

Medlem

"Noirpurister kan däremot komma att grina illa över att de snöslaskiga New York-gatorna ersatts med favelor..."

Jag kommer att bli besviken om noirkänslan är borta. Utan noir så blir det bara en generisk tredjepersonspangare (och nu dessutom med magnet-i-ryggen mekanik).


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

"Noirpurister kan däremot komma att grina illa över att de snöslaskiga New York-gatorna ersatts med favelor..."

Jag kommer att bli besviken om noirkänslan är borta. Utan noir så blir det bara en generisk tredjepersonspangare (och nu dessutom med magnet-i-ryggen mekanik).

Så sant, så sant. - Noirpurist -> Moi.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Tybalt:

"Noirpurister kan däremot komma att grina illa över att de snöslaskiga New York-gatorna ersatts med favelor..."

Jag kommer att bli besviken om noirkänslan är borta. Utan noir så blir det bara en generisk tredjepersonspangare (och nu dessutom med magnet-i-ryggen mekanik).

Så sant, så sant. - Noirpurist -> Moi.

Bara ni inser att Noir inte betyder exklusivt "mörkt New York" så ska ni väl klara er


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Tybalt:

"Noirpurister kan däremot komma att grina illa över att de snöslaskiga New York-gatorna ersatts med favelor..."

Jag kommer att bli besviken om noirkänslan är borta. Utan noir så blir det bara en generisk tredjepersonspangare (och nu dessutom med magnet-i-ryggen mekanik).

Så sant, så sant. - Noirpurist -> Moi.

Bara ni inser att Noir inte betyder exklusivt "mörkt New York" så ska ni väl klara er

Smaken är ju som bekant delad men en regntynd storstad, kostymer och mörka gränder kommer alltid att tokäga Sydamerika, sol och löjliga skjortor i mina ögon.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Tybalt:

"Noirpurister kan däremot komma att grina illa över att de snöslaskiga New York-gatorna ersatts med favelor..."

Jag kommer att bli besviken om noirkänslan är borta. Utan noir så blir det bara en generisk tredjepersonspangare (och nu dessutom med magnet-i-ryggen mekanik).

Så sant, så sant. - Noirpurist -> Moi.

Bara ni inser att Noir inte betyder exklusivt "mörkt New York" så ska ni väl klara er

Smaken är ju som bekant delad men en regntynd storstad, kostymer och mörka gränder kommer alltid att tokäga Sydamerika, sol och löjliga skjortor i mina ögon.

Förvisso, men du måste ju inse att Sao Paolo inte är bara solljus och löjliga skjortor, de kommer att sätta spelarna i nattid för att ge det den rätta känslan har jag läst skulle jag tro.

Don't worry, det blir nog bra! Du får se


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Då ställer jag mig in på en action-rökare så är förväntningarna på rätt nivå

Jag älskar Trailer 2, den där "she was hot and wanted to be dangerous" så frågan till Erik är om spelet hade samma känsla som den trailern? För isåfall blir jag glad.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Längtar, bästa spelserien ever.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Då ställer jag mig in på en action-rökare så är förväntningarna på rätt nivå

Jag älskar Trailer 2, den där "she was hot and wanted to be dangerous" så frågan till Erik är om spelet hade samma känsla som den trailern? För isåfall blir jag glad.

Jo, det är en ganska bra sammanfattning av känslan som infann sig under de nivåer jag lirade. Det syntes däremot inte alltför mycket av den där rock bottom-alkade Max som skymtar förbi med ansiktet nedgojsat i en låda kinamat. Vi får se om Max lyckas behålla sin hårdkokthet även med mer sprit och receptbelagt i kroppen än Amy Winehouse.

Medlem
Skrivet av Ebeeto:
Skrivet av Paddington:

Då ställer jag mig in på en action-rökare så är förväntningarna på rätt nivå

Jag älskar Trailer 2, den där "she was hot and wanted to be dangerous" så frågan till Erik är om spelet hade samma känsla som den trailern? För isåfall blir jag glad.

Jo, det är en ganska bra sammanfattning av känslan som infann sig under de nivåer jag lirade. Det syntes däremot inte alltför mycket av den där rock bottom-alkade Max som skymtar förbi med ansiktet nedgojsat i en låda kinamat. Vi får se om Max lyckas behålla sin hårdkokthet även med mer sprit och receptbelagt i kroppen än Amy Winehouse.

Nu måste jag kolla upp vem Amy Winehouse är


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar