Robot
Dishonored

En meritlista tyngd av aktade namn som Thief och Deus Ex kan skapa prestationsångest. Den kan också bädda för nya storverk. Vi har kikat på Dishonored och tror att det är på rätt väg.

#dishonored, #arkane-studios


Dishonored

Deus Ex + Dark Messiah bådar väll, bara de undviker tidens populära nycker.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Helt underbart att ny info och visningar börjar rullas ut! Arkane har ju lagt locket på i 6-7 månader, men nu börjar tydligen marknadsföringen knata på igen. Är kanske en trailer att vänta inom den närmsta framtiden?

Ok, nu ska jag läsa artikeln... *barnsligt uppspelt*


signatur

Imperator

Medlem

Jag är Så sugen på det här spelet Har inte sett mycket av bilder elelr liknande men själva spelvärlden och visionen teamet har har lätt sålt mig på det.

Medlem

"Jag kallade honom Båtsman och han var bara min." I loled.


signatur

Nämen!

Medlem
Moderator | Testpilot

Skaparna av Dark Messiah, JA TACK!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ser bra ut och med sådana meriter kan det här bli något stort.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Ser bra ut och med sådana meriter kan det här bli något stort.

Jag satt till bords med Harvey Smith och killen är så skön man kan bli om man kommer från Texas. Jag hoppas verkligen att detta blir våra tiders Deus Ex. Det har verkligen förutsättningarna.

Medlem

Verkar oerhört lovande

Medlem
Skrivet av Ebeeto:
Skrivet av Ravenknight:

Ser bra ut och med sådana meriter kan det här bli något stort.

Jag satt till bords med Harvey Smith och killen är så skön man kan bli om man kommer från Texas. Jag hoppas verkligen att detta blir våra tiders Deus Ex. Det har verkligen förutsättningarna.

Nice. Han ger verkligen inte intrycket av en veteran i branschen/en av huvudutvecklarna bakom världens bästa spel.


signatur

Imperator

Medlem

Tyckte detta var totalt ointressant.
Ser bara ut som Half-Life 2, men i medeltidsmiljö.


signatur

autograph

Grafiken påminner mig om Bioshock, men det gör inget. Underbart spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

ser rätt bra ut

Medlem

Valfrihet i spel är fantastiskt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Testpilot

Detta ligger på min lista på spel som redan nu är "måste köpas" och hittils ser det väldigt lovande ut , älskar spel där man kan smyga runt och har fria val hur man skall spela.

Medlem

Oj, detta hade jag missat helt! Intressant var ordet, det här är ett spel jag måste hålla koll på.

Det blir en blandning av Thief och Deus Ex och en rad andra spel som kommit genom åren.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Sjukt taggad på detta. Hoppas det inte är så fattigt som deus ex var :S

1
Skriv svar