forza 4 Season Pass

Medlem
forza 4 Season Pass

Köpte Forz 4 + Season Pass men ser inga nya bilar. Är det för att jag är i början av spelet och att de kommer senare eller kan man bara använda dem online?

Jag har letat efter allmän Forza 4 tråd men den enda jag kan hitta är artiklekommentaren.

Förlåt mig ni som lägger ner tid på att bygga detta forum men tycker det gamla var bättre och att det är ett av de forum det är svårast att hitta söka i. Min Hembio har en bra funktion där man direkt kan söka i tråden:


signatur

Det var detta...

Medlem

Har inte spelat Forza 4 mer än demot, men har du kommit ihåg att tanka ner DLC packsen som innehåller bilarna? Sen så måste man väl köpa dom ingame? Eller?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Laddat ner packen har jag, annars ingen aning om man får bilarna under spelandets gång.


signatur

Det var detta...

Medlem

Ingen som har en länk till någon vettig manual om hur season pass fungerar. Sökt som en blådåre och vet fortfarande inte hur man ser vilka DLC man köpt och hur man får tag på dem. Rätt kul spel annars men just nu känns det som om att man slängt 2400 ms points i sjön.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar