Nylansering av sci-fi-klassikern Metroid på torsdag

Robot
Nylansering av sci-fi-klassikern Metroid på torsdag

Det banbrytande NES-äventyret dyker upp via den digitala 3DS-butiken.

#metroid


Medlem
Nylansering av sci-fi-klassikern Metroid på torsdag

Woot!


signatur

Furo - Kind Soul

Medlem

lär ju lätt va värt pengarna om man vill döda lite tid.


signatur
Medlem

När de väl släpper Super metroid så kan det bli dags för ett köp av 3ds

Ett av dom spelen jag anser vara ubersvåra
Kom aldrig nån stans och fatta aldrig vart jag skulle


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ett bra spel men Super Metroid slår det här på fingrarna rejält.

Medlem

Epic! Lätt ett köp!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Super Metroid är ett av tidernas absolut bästa spel. Helt klart ett måste för alla att ha spelat igenom!

Inaktiv

Jädrar vad man kört igenom det här på sin Nes.

Men kan man inte "swappa" spel som PS3/PSP? Dvs, köpa på Wii och sen byta till 3DS'en?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Super Metroid är ett av tidernas absolut bästa spel. Helt klart ett måste för alla att ha spelat igenom!

Helt rätt! Och som Jozo sa också, när dom släpper Super Metroid på deras store, då köper jag 3DS!

Inaktiv

Ibland brukar jag spela spelet bara för att lyssna på musiken.

Medlem
Skrivet av Kharif:

Men kan man inte "swappa" spel som PS3/PSP? Dvs, köpa på Wii och sen byta till 3DS'en?

Näe, spelen är inte låsta till ett visst konto, utan till den maskin du köper spelet med. Så om du köper ett spel på Wii så kan du bara spela det på Wii.

Riktigt dålig stil av Nintendo

Medlem
Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

Ibland brukar jag spela spelet bara för att lyssna på musiken.

Nostalgi


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Inaktiv
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Kharif:

Men kan man inte "swappa" spel som PS3/PSP? Dvs, köpa på Wii och sen byta till 3DS'en?

Näe, spelen är inte låsta till ett visst konto, utan till den maskin du köper spelet med. Så om du köper ett spel på Wii så kan du bara spela det på Wii.

Riktigt dålig stil av Nintendo

Oj, men ifall Wii'n går sönder? Måste man köpa om spelet?

Ps3 har att du iallafall kan aktivera upp spelet "upp till" 2 konsoller, var 5 förut men folk bytte spel med varandra för mycket så det blev ändrat :).

Medlem

Jag sitter just nu å spelar Super Metroid på min Wii.. fantastiskt spel. Blir även sugen på detta.. men tror jag ska försöka få tag i advance remaken istället.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Kharif:
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av Kharif:

Men kan man inte "swappa" spel som PS3/PSP? Dvs, köpa på Wii och sen byta till 3DS'en?

Näe, spelen är inte låsta till ett visst konto, utan till den maskin du köper spelet med. Så om du köper ett spel på Wii så kan du bara spela det på Wii.

Riktigt dålig stil av Nintendo

Oj, men ifall Wii'n går sönder? Måste man köpa om spelet?

Ps3 har att du iallafall kan aktivera upp spelet "upp till" 2 konsoller, var 5 förut men folk bytte spel med varandra för mycket så det blev ändrat :).

Jupp, man måste köpa om spelet.

1
Skriv svar