Diablo III – inget PvP vid släpp

Inaktiv

Skulle tagit de hårdare för 1 månad sen

Medlem

Mycket bra att de inte försenar det ännu mer, är knappast någon panik med pvp.

Inaktiv
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av Berling:

Skiter väl i PVP, bort med det överhuvudtaget!

Så säger dem som ofta blir corpsecampade. :>

Förmodligen!
Misstänker att du är en äkta corspecampare också.

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Oneone:

Hoppas de kan släppa det snart iaf. Lirar betan och testar Hardcore just nu, rätt ballt men som sagt bara lvl 13 och börjar bli lite trött på att döda skeleton king

Du får åtminstone döda han, själv så skulle jag ge min vänstra pungkula för få lira betan.

Kan inget annat än att hålla med Danne!

Medlem

För den som söker beta nyckel, Sweclockers har en tävling där dom lottar ut 100 Diablo3 nycklar till den kreative som kan komma på en ny klass. För mer info om intresserad surfa in på den här sidan.

Medlem

PvP kan vänta. Det viktigaste är PvE samt att de får upp en europeisk server innan release.

Medlem

Synd. Bättre att dem gör klart pvp och allt annat som behöver bli klart och skjuter på releasen 3-4 månader till.

Medlem

Det var väl själva fan då. Spelet har ju redan blivit försenat en gång för att blizzard ville lägga in sitt förbannade pvp system och försöka göra en e-sport av det hela. Och nu så säger de att det inte kommer med i releasen ändå.

Och vad gäller co-op multiplayer borde man ju åtmindstånde kunna vara lika många som det finns olika klasser.

Ni som griefade andra i pvp på D2, fanns det verkligen idioter som inte satte password när de spelade online och inte ville ha in randoms i sina spel?

Medlem

Antar att de kan sluta hyckla med sin "we will release it when it's ready".

Sedär... det går att släppa halvfärdiga spel och sedan patcha in det. Ingen anledning av Blizzard att vara högfärdiga "when it's ready".

Medlem

Trevligt, hoppas det kommer fram till sommarn. Diablo har jag alltid spelat som pve så jag blir bara glad om det kommer tidigare

Medlem

ser hellre att dom blir klara med allting än att släppa ett halv färdigt spel. fast det finns kanske tid till att levla upp sin gubbe och fixa gear innan pvpn börjar så det kanske är ett plus ändå

Medlem

Hellre PvE än PvP för min del så det gör absolut inget. Har aldrig riktigt förstått vad som är roligt med PvP. xD

Medlem

Släpper de inte något med spelet så dröjer det alltid år för Blizzard innan det kommer. Var samma sak med PvP arenorna i WoW eller chat/betalbanor i SC2 (som fortfarande inte dykt upp).

Medlem

Alltså, jag vet att spelet inte har varit under utveckling sen det senaste släpptes, 11 år sedan, men KOM IGEN NU... Ska de behöva skära ner på innehåll för att få ut skiten?? Som ni kanske märker är jag lite otålig...:) Schysst iofs att de faktiskt äntligen verkar vilja få ut spelet...

Medlem

Själv så har jag aldrig gillat pvp i denna typen av spel.
Tycker att det roliga är att spöa bossarna o få den där känslan när man ser någon utrustning eller ett vapen ligga på backen o undra vad har jag lotat för nåt fint nu då..

O sen vad gör det om dom blir lite sen med pvp delen. Dom flesta vill väl iaf lvl:a o lota lite innan dess. Få den rätta känslan med spelet innan dom pvp:ar. Eller?

Oavsett vad så är det bara att hoppas att det blir så bra så det håller lika länge som 2:an.

Medlem

Release: When it's (NOT) done...
Activision slår till igen, skulle inte förvåna mig det minsta om det krävs DLC/expansion, förhandsbokning eller online pass för att komma åt funktionen i slutprodukten...

Medlem
Skrivet av Paladia:

Släpper de inte något med spelet så dröjer det alltid år för Blizzard innan det kommer. Var samma sak med PvP arenorna i WoW eller chat/betalbanor i SC2 (som fortfarande inte dykt upp).

Nja, vet inte riktigt om jag kan hålla med om just WoW Arena.
Arena var inget som var planerats att komma i originalet. Däremot deras pvp system visste man att de plannerade (det som användes för bg rank grindandet) men det var inte sagt att det skulle finnas där "day 1" heller.

När de däremot gick ut med ett uttalande redan förra året om att Diablo 3 blir försenat pga PvP utvecklingen kan man ju bli lite smått irriterad när de sedan inte kommer med ändå. Då känner iaf jag som bara bryr mig om PvE'n att jag fått vänta onödigt länge på ett släpp.

12
Skriv svar