Fans kräver bättre slut i Mass Effect 3

Medlem

Köper man grisen i säcken får man stå sitt kast, bara att raka den och äta skinka i ett år framöver
Skämt å sido, alla gillar inte alla slut, men vi kan vara säker på att DLC i mängder ska ge alla det slut de vill ha, för 2x nypris

Klart att det alltid kommer finnas missnöjda spelare som inte gillar hur en story utspelar sig och slutar, men om det nu är ett par tiotusentals spelare som inte gillar slutet, så vad tycker egentligen de övriga mijonerna??

Inget att hänga läpp för om några ynka spelare spottar ur sig galla. Skapa dig en egen uppfattning.

Medlem

Jag har inget emot slut scenerna. Dock har jag något emot att de inte berättar någonting om vad som händer med ens companions etc. Det tycker jag är lågt. Den här bloggen sammanfattar mina åsikter perfekt (finns spoilers i den) http://www.gamasutra.com/blogs/MihaiCosma/20120311/165438/Why...

Medlem

Förstår inte allt jävla whine. Precis klarat spelet och kan bara säga att slutet var EPIC!

Medlem

Vad var dåligt med slutet? Man fick ju välja mellan 3 st också så det är väl ändå olika slut?

Medlem

Inte direkt ett dåligt slut, det som är skit med det är ju att det är i stort sätt ingen skillnad på sluten. Dina val i resten av spelen spelar inte direkt nån roll, Men det finns ju spekulationer om att det kommer ett gratis DLC med det "riktiga" slutet.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

123
Skriv svar