Battlefield 3: Close Quarters – premiärtrailern!

Robot
Battlefield 3: Close Quarters – premiärtrailern!

FZ har den första brännheta trailern från den feta Battlefield 3-expansionen som släpps i juni.

#battlefield-3, #dice


Medlem
Battlefield 3: Close Quarters – premiärtrailern!

Ser kul ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

När det är utomhus man vill vara...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

320, Rpg fest

Medlem

Jag och mina polare har velat ha lite oasis-liknande kartor till bf3 så detta är väldigt välkommet. Synd bara att ps3 får det en vecka tidigare än 360 och pc =/

Medlem

looks nice ut


signatur

//Peace out

Medlem

Tack för att ni förstör denna spelserien också.

Medlem

MOAR NADES N RPGS!

Inaktiv

kan bli kul, men känns som att många kommer gå runt med shotgun xD

Medlem

Ser riktigt roligt ut!

Medlem

förstöra ? nä gör spelet till alla spel smaker, gillar mera små maps med konstant action, än stora maps och springa runt ett tag och dö till snipers, inge fel på stora maps men ibland tröttnar man på dom.

Medlem
Skrivet av wingman92:

förstöra ? nä gör spelet till alla spel smaker, gillar mera små maps med konstant action, än stora maps och springa runt ett tag och dö till snipers, inge fel på stora maps men ibland tröttnar man på dom.

Battlefield går inte att spela på små ytor, allt blir ett stort clusterfuck. Man får väl hoppas att DICE gör mapsen riktigt bra isf.

Medlem

DICE har klart och tydligt glömt deras begynnelse... Utan PC, så hade Battlefield aldrig blivit lika etablerat som det är idag. Och som vanligt, så får PC spelarna allting sist.

Dessutom, förstörs serien genom att fokusera på tight:a infanteri-strider i snäva korridorer. När Battlefield framförallt, är baserat på stora ytor med mycket fordon OCH infanteri. Lär ju inte finnas ett enda fordon i Close Quarters, och pga dom snäva korridorerna, så kommer det bli RPG och granat-spam så det skriker om det. Enda lösningen då, är att göra RPGs och granater verkningslösa.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:

DICE har klart och tydligt glömt deras begynnelse... Utan PC, så hade Battlefield aldrig blivit lika etablerat som det är idag. Och som vanligt, så får PC spelarna allting sist.

Dessutom, förstörs serien genom att fokusera på tight:a infanteri-strider i snäva korridorer. När Battlefield framförallt, är baserat på stora ytor med mycket fordon OCH infanteri. Lär ju inte finnas ett enda fordon i Close Quarters, och pga dom snäva korridorerna, så kommer det bli RPG och granat-spam så det skriker om det. Enda lösningen då, är att göra RPGs och granater verkningslösa.

This.

Medlem

Clusterfuck deluxe. Kul för de som inte har skills. Som vanligt bara engineers och snipers som gäller. RPG och no-scope.

Medlem

Ser ut som CoD Gameplay med BF3 motorn :/
Stora banor är att föredra.

Medlem

Bara jag som fick Mirrors Edge-vibbar av miljöerna?

Medlem

Ban USAS and M320.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

4 nya metro x64 kartor, yay!

not

Medlem
Skrivet av Kuci:

4 nya metro x64 kartor, yay!

not

...för metro är den enda sortens banor det kan bli inomhus. Get real.

Själv ser jag fram emot denna. Får man 4 med varje pack i år så blir det hela 12 nya kartor! kick ass! Undrar vad det blir för nya vapen bara...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Salsius:

Ser ut som CoD Gameplay med BF3 motorn :/
Stora banor är att föredra.

Men då är det ju bra att man inte måste köpa Close Quarters. Då kan man vänta tills de andra två dyker upp


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

...för metro är den enda sortens banor det kan bli inomhus. Get real.

Själv ser jag fram emot denna. Får man 4 med varje pack i år så blir det hela 12 nya kartor! kick ass! Undrar vad det blir för nya vapen bara...

Det var inte det han sa... Men DICE tror sig veta att Operation Metro är "Populäraste" kartan, så varför inte designa 4 st kartor i liknande stil? Då borde väl dom nya kartorna också bli populära, eller?

Get real!


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Pansarknekt

Dom kan ju sänka farten så man inte kan springa som en hundrameterslöpare i maxfart hur länge som helst, kasta sig som fan med utrustningen och sedan direkt avfyra tolv headshots på rad. Då hade det funkat även inomhus.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Fattar inte varför folk har något emot möjligheten till variation av detta grymma spel.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Ankh:

...för metro är den enda sortens banor det kan bli inomhus. Get real.

Själv ser jag fram emot denna. Får man 4 med varje pack i år så blir det hela 12 nya kartor! kick ass! Undrar vad det blir för nya vapen bara...

Det var inte det han sa... Men DICE tror sig veta att Operation Metro är "Populäraste" kartan, så varför inte designa 4 st kartor i liknande stil? Då borde väl dom nya kartorna också bli populära, eller?

Get real!

...get real säger du. Hur vore det om inte folk drog snabba slutsatser om hur de 4 kartorna ser ut? Metro har inte hälften så mycket förstörelse som de nyare kartorna lär ha. Kolla på Karkand hur mycket mer förstörelse där är. Det hindrar flaskhalsen som uppstod i Metro.

Han sa förresten "yay" och la till "not" och det är det jag svarade på.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nja, påminner sjukt mycket om COD, vill jag spela COD så har jag köpt även COD

Jag säger istället: Ge oss den utlovade februaripatchen istället tack! Som verkar bli april-patch


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Skön trailer

Medlem

Det är inte direkt så att ni måste köpa expansionen om ni vill forsätta spela på det vanliga mapsen.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Det är inte direkt så att ni måste köpa expansionen om ni vill forsätta spela på det vanliga mapsen.

Lite så ser jag också det. Nu vet jag inte vad dessa kommer kosta - (100? 150?) Men gillar man inte såna kartor så är det bara att vänta ett par månader på nästa expansion.
Men iofs - det hade varit roligare om allt släpps i en stor uppdatering...men that's life


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Men gud vad alla bråkar. Inte hela världen, även om bf är basserat på stora mapps med varvat infanteri/fordon i både luft och på marken så är det kul att dom testar lite nytt. Dom har lovat andra DLC med stora mapps och fordon. Köp inte detta om ni inte är nöjda.

Skriv svar