Guild Wars 2 – så spelar du det före alla andra

Robot
Guild Wars 2 – så spelar du det före alla andra

Om du förköper årets mest efterlängtade online-rollspel får du spela det tidigare än de andra spelarna. Dessutom bjussar vi på bilder och innehåll för den feta samlarutgåvan.

#guild-wars-2


loc
Medlem
Guild Wars 2 – så spelar du det före alla andra

))

Medlem

Väldigt intresserad.. Dock bekymrad över pris..


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Ish
Medlem
Citat:

Dessutom får de tillgång till spelet tre dagar innan den officiella lanseringen..

Citat:

[..]tillgång till Tyrias fantasylandskap en dag tidigare än de vanliga köparna.

Hur är det, tre eller en?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:
Citat:

Dessutom får de tillgång till spelet tre dagar innan den officiella lanseringen..

Citat:

[..]tillgång till Tyrias fantasylandskap en dag tidigare än de vanliga köparna.

Hur är det, tre eller en?

Skulle tro att de menar att om man bokar den digitala utgåvan så får man köra tre dagar tidigare. Bokar man istället i butik får man bara en dag.

...eller så står det bara fel

Medlem

150 dollar för collectors edition.
Omg....jaja ingen månadskostnad iaf. Winning! .


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem

På deras sida vart man kan köpa spelet så kostar CE 149,99 USD.

Edit: såg att stormtroopern var snabbare än jag


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem
Skrivet av Ish:
Citat:

Dessutom får de tillgång till spelet tre dagar innan den officiella lanseringen..

Citat:

[..]tillgång till Tyrias fantasylandskap en dag tidigare än de vanliga köparna.

Hur är det, tre eller en?

Förhandsköper du spelet (antagligen via guild wars 2 websida då) så får du tillgång 3 dagar före lansering. Förhandsköp innebär då att du betalar hela priset utan att kunna ångra dig.

Förhandsbokar du vid några speciella affärer (typ webhallen) så får du tillgång 1 dag före. Med förhandsbokning behöver du ju inte betala hela priset i förväg och kan ångra dig när du vill.

Jag måste vara ärlig, CE lockar enormt, men 150€ är en rätt hög summa.... Lär nog bli digital deluxe edition för mig, då får man ändå alla in-game saker från CE edition.

Medlem

Inte värt det

Medlem
Skrivet av wichax:

Inte värt det

Varför inte?

Medlem
Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av wichax:

Inte värt det

Varför inte?

Betala så mycket för en beta?

Medlem
Skrivet av wichax:

Betala så mycket för en beta?

Om jag förstog det rätt så var det CE som kostade 150 dollar. Men man var inte tvungen att köpa CE för att få tillgång till headstart samt kommande beta helger. Hur mycket de andra versionerna, dvs. icke-CE kommer kosta vet vi dock inte än.

Medlem

trevligt . men 3 dagar ? .. Låter lite lite : / .,
Men men, Finns väl personer som förbeställer hur som haver och då e det väl kul med tre tidigare dagar


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Hmm staty har jag inte behov av, men ingame sakerna vill jag ha.. jaja.. får se vad det blir.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av wichax:
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av wichax:

Inte värt det

Varför inte?

Betala så mycket för en beta?

Men nu får du ju spelet oxå, och inte bara tillgång till de olika betatesterna samt early access. Vanliga utgåvan kostar ju bara 449:- på Webhallen, och man kan säkert hitta det ännu billigare på andra ställen. Visst, är du osäker på spelet så är kanske en 4-hundring är lite dyrt för att testa och se, men annars låter det ju rätt billigt enligt mig.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Vart vågar man förboka då?

Medlem

MSRP $149,99.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Vart vågar man förboka då?

Kanske bör vänta till 10 april, då vet man förhoppningsvis mer!

Medlem
Skrivet av Mimer:
Skrivet av wichax:

Betala så mycket för en beta?

Om jag förstog det rätt så var det CE som kostade 150 dollar. Men man var inte tvungen att köpa CE för att få tillgång till headstart samt kommande beta helger. Hur mycket de andra versionerna, dvs. icke-CE kommer kosta vet vi dock inte än.

The Old Republic var sista gången jag köper ett MMO innan eller på release-dagen. Nu väntar jag hellre tills en månad efter.

Medlem

Lite aftonbladet-varning på rubriken där.

Å andra sidan, gief gw2!

Medlem

En hel dag? zomg

Medlem

Hur mycket kostar Standard utgåvan då? Antingen så är jag blind eller så står det inte på deras hemsida..
Blir nog förköp ändå skulle jag tro.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Hur mycket kostar Standard utgåvan då? Antingen så är jag blind eller så står det inte på deras hemsida..
Blir nog förköp ändå skulle jag tro.

Enligt Eurogamer.net kommer standardutgåvan kosta 55 euro, dvs. ca 490kr och Digital Deluxe utgåvan ska kosta 75 euro, alltså cirka 670kr.

Hur dessa priser är officiella vet jag dock inte, men det kanske ger en hint?

Inaktiv

Räcker väl med MMO just nu? Vi har #1 Wow!

Medlem
Skrivet av Mesmerize:
Skrivet av Cyberz:

Vart vågar man förboka då?

Kanske bör vänta till 10 april, då vet man förhoppningsvis mer!

jo jag läste det sen

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Hur mycket kostar Standard utgåvan då? Antingen så är jag blind eller så står det inte på deras hemsida..
Blir nog förköp ändå skulle jag tro.

449:- på Webhallen


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

har aldrig köpt ett mmo jag inte haft chans att prova innan, varför köpa det så man kommer med i betan? gillar man inte det så är man ju ändå låst vid sitt köp.
Edit : ska väl tillägga att jag numera ser va dom kallar "beta" som gammla dagars demo vers.

12
Skriv svar