Releasetrailern från hyllade Journey

Robot
Releasetrailern från hyllade Journey

Är detta årets vackraste spel?

#journey


Medlem
Releasetrailern från hyllade Journey

Om inte The Last Guardian släpps i år får jag svara JA på frågan: "Är detta årets vackraste spel?"

Medlem

Vad är det här för trattar?

Medlem

Den torra sanden glittrar som om det vore snö. (eller guldkorn) ..Men men, kanske sökte de en eyecandy- om än overklig -stil.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ser väl ok ut för vad det är, inte årets snyggaste dock

Medlem

Rödluvan i öknen, där ser man!

Medlem

Ser otroligt vackert ut, kommer nog bli ett köp om det inte är för dyrt.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Den torra sanden glittrar som om det vore snö. (eller guldkorn) ..Men men, kanske sökte de en eyecandy- om än overklig -stil.

Med tanke på ruinerna man ser här och där är det väl inte helt orealistiskt att anta att det kan finnas glas i sanden? Eller kvarts eller andra saker som blänker. Å andra sidan, vill man ha realism kanske det är fel spel till att börja med...tyckte mig se någon som flög (som om det var det mest underliga) ^^

Medlem
Medlem

Fantastisk estetik, det är i såna här lägen man vill ha en PS3...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

fattar nada, man kutar runt i öken och gör ljud?

Medlem

Jag hoppas dom släpper ett soundtrack till spelet för det är sjukt underbart! jag skulle lätt köpa det. Gärna i FLAC om dom nu skulle sälja det digitalt.

Medlem
Skrivet av Dryn:

Ser väl ok ut för vad det är, inte årets snyggaste dock

Vad har släppts (alternativt kommer släppas) i år som är snyggare?

Medlem

Underkännt! nr1. Vart fan är alla vapen och menlösa fiender som jag kan sjuta ihjäl för att ge mig en falsk känsla av att jag är grymm??? och Jag vill ha ett interface där det står "Multi JUMP" och "ULTRA MEGA JUUUUMP" samt en testosteron-fylld muskelman som gormar ut detta!!! Sedan gillar jag inte att man inte kan se att de andra heter 1337bojp12 osv Sjukt besviken..

Medlem

Otroligt bra musik, nästan i "Blade runner"-klass!

1
Skriv svar