Robot
Dragon's Dogma

Österländsk action möter västerländskt sagoberättande i ett rollspel som handlar lika mycket om sökandet efter ditt hjärta som Capcoms jakt på en egen identitet.

#dragons-dogma, #capcom, #shadow-of-the-colossus, #kingdoms-of-amalur-reckoning


Medlem
Dragon's Dogma

Ooh fantasy!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Fan vad CapCom är all over the place hela tiden, de har ju existerat sen innan jag föddes och har inte kunnat bestämma sig för en eller ett par genrer än så länge.

Medlem
Skrivet av purjo:

Fan vad CapCom är all over the place hela tiden, de har ju existerat sen innan jag föddes och har inte kunnat bestämma sig för en eller ett par genrer än så länge.

Tycker snarare det är roligt att de provar alla möjliga sorters tema. Blir lätt tråkigt när de håller sig till i stort sett samma hela tiden <host blizzard host host>


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Moderator | Testpilot

Ser nästan mer ut som ett Dark souls. Hur är detta spel "likt Skyrim"?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Stora monster och riktig coop hade varit något det. Men antar det där med att skicka följeslagare till varandras världar är det enda coop i hela spelet?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ohh ser riktigt trevligt ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Blir att köpa om det kommer till PC med men som det ser ut nu verkar det inte hända.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Ser nästan mer ut som ett Dark souls. Hur är detta spel "likt Skyrim"?

Kanske för att de har drakar? Vet ej, för mig är det som att säga att Half Life 3 kommer att vara likt CoD för att man kommer antagligen att skjuta saker i det.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Inaktiv

Sluta skriva om Amalur överhuvudtaget, du hade så fel om det spelet att jag tappar intresset av att läsa dina fortsatta artiklar.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:
Skrivet av purjo:

Fan vad CapCom är all over the place hela tiden, de har ju existerat sen innan jag föddes och har inte kunnat bestämma sig för en eller ett par genrer än så länge.

Tycker snarare det är roligt att de provar alla möjliga sorters tema. Blir lätt tråkigt när de håller sig till i stort sett samma hela tiden <host blizzard host host>

eller: <host activision host host>
Utvecklare som tjänar stålar och knappt använder dom för att göra bättre och annorlunda spel än dom redan gör.


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Inaktiv

Alltså - Fan kanske ska köpa en ps3a igen då hmmm

Först dust 514 som ser JÄVLIGt lovande ut med EVE online spelare som är "med" i spelet.

Läst runt på forum dock om DUST 514 - Många i EVE ser GRYMT fram i mot det spelet.
Så tror det kommer bli EPIC.

Till FZ crew:

JAG VILL HA MERA INFO FRÅN DUST 514 !
och
ÄR det värt att köpa en ps3a för det här? ... igen?


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem
Skrivet av Networc:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av purjo:

Fan vad CapCom är all over the place hela tiden, de har ju existerat sen innan jag föddes och har inte kunnat bestämma sig för en eller ett par genrer än så länge.

Tycker snarare det är roligt att de provar alla möjliga sorters tema. Blir lätt tråkigt när de håller sig till i stort sett samma hela tiden <host blizzard host host>

eller: <host activision host host>
Utvecklare som tjänar stålar och knappt använder dom för att göra bättre och annorlunda spel än dom redan gör.

http://www.activisionblizzard.com same, same.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

tycker det ser rätt bra ut, fantasirika och omväxlande bossar.. Mmmm kanke!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av Networc:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av purjo:

Fan vad CapCom är all over the place hela tiden, de har ju existerat sen innan jag föddes och har inte kunnat bestämma sig för en eller ett par genrer än så länge.

Tycker snarare det är roligt att de provar alla möjliga sorters tema. Blir lätt tråkigt när de håller sig till i stort sett samma hela tiden <host blizzard host host>

eller: <host activision host host>
Utvecklare som tjänar stålar och knappt använder dom för att göra bättre och annorlunda spel än dom redan gör.

Njae...activision NU kanske. Men de har haft rejält stor variation på sina spel tidigare.
Tidigare var Activision och Electronic Arts faktiskt riktigt riktigt bra vad det gäller nya ideer...på den tiden då spelen var gjorda av gamers till gamers utgivna av gamers.
Sen insåg folk att det var Big Business.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

"blir Dragon's Dogma ett nytt Skyrim från Capcom?" Nej för det kommer inte till PC

Medlem

Jag vill fett gärna spela det här spelet. Av vad jag har sett av videos på youtube verkar det som ett riktigt schysst spel

Medlem

Jag vill fett spela det här spelet. Vad jag har sett av videos på youtube så verkar det som ett väldigt schysst spel att spela.
Jag tycker inte det liknar Dark Souls, Dark Souls är ju bara mörker och elände överallt och sega kontroller. Detta verkar ju snarare vara ljusare och smidigare.

1
Skriv svar