Notch tror att det blir svårt att återupprepa Minecraft-succén

Robot
Notch tror att det blir svårt att återupprepa Minecraft-succén

"Jag förväntar mig att det här håller i sig ett par år, sen kanske jag kan raka av mig skägget och gå ner i vikt så kommer folk inte längre känna igen mig".

#minecraft


Medlem
Notch tror att det blir svårt att återupprepa Minecraft-succén

Det tror jag också...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

Skit i minecraft Notch och släng dina pengar i ansiktet på EA så du kan köpa ut Dungeon Keeper 3 !!!


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Öhm.... har detta nyhetsvärde? Mja, kanske för vissa. Jag glömmer att ALLT är nyheter eller intressant för någon.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Så trött på Notch... kan han inte få en hjärtattack snart så man slipper läsa om hans varenda tanke..


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

väldigt intressant och sant

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Så trött på Notch... kan han inte få en hjärtattack snart så man slipper läsa om hans varenda tanke..

Du säger att du är trött på att läsa om Notch och hans tankar? Ändå så går du in och läser en
artikel som helt uppenbart handlar om honom och hans tankar.

Makes no sense at all.

Medlem
Skrivet av Revakkyh:
Skrivet av SkullJoke:

Så trött på Notch... kan han inte få en hjärtattack snart så man slipper läsa om hans varenda tanke..

Du säger att du är trött på att läsa om Notch och hans tankar? Ändå så går du in och läser en
artikel som helt uppenbart handlar om honom och hans tankar.

Det är sent och jag har tråkigt! Sluta påpeka det uppenbara =D
Makes no sense at all.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Det är sent och jag har tråkigDet är sent och jag har tråkigt! Sluta påpeka det uppenbara =Dt! Sluta påpeka det uppenbara =D


signatur

The spiders won,t find us here.

Inaktiv
Skrivet av SkullJoke:

Det är sent och jag har tråkigDet är sent och jag har tråkigt! Sluta påpeka det uppenbara =Dt! Sluta påpeka det uppenbara =D

*SLAPP*


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Äh, de flesta är bara avundsjuka på att han lyckades! Men han är väl miljonär nu, behöver aldrig jobba igen, så det är väl inget att klaga på. Skulle gärna ha det så!

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:
Skrivet av SkullJoke:

Det är sent och jag har tråkigDet är sent och jag har tråkigt! Sluta påpeka det uppenbara =Dt! Sluta påpeka det uppenbara =D

*SLAPP*

Dat_facepalm indeed.

Medlem

Tycker han e en go kille, att vi läser om honom hela tiden är för att FZ lägger upp nyheter om honom varenda dag. Inget jag personligen har något emot.

Medlem

Scrolls lockar ju inte direkt måste jag medge, och om något så är det upp till mods att hålla minecraft vid liv. Det sagt, tycker mojang värkar vara ett härligt gäng och jag önskar dom lycka.

Medlem

Skulle vilja ha ett nytt minecraft med mer möjligheter.

Inaktiv

FZ.se, Notch's egen twitter! Vad hade den här "nyheten" egentligen för poäng? Att han dricker med sina vänner och inte har körkort?

Medlem

"Tydligen verkar han fundera på ett rymdspel i Elite-stuk"

Jag kom just.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

anonym? Det är väl inte en människa som vet att du har sålt massa och utvecklat ett spel...(förutom de som följer dig på nätet)?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skrivet av Segas:

FZ.se, Notch's egen twitter! Vad hade den här "nyheten" egentligen för poäng? Att han dricker med sina vänner och inte har körkort?

Nyheterna kring Minecraft och Notch tillhör bland det mest populära nyhetsmaterialet på FZ, enligt er läsare själva. Vet du med dig att du blir grinig av att se mannen med hatten så föreslår jag att du helt enkelt skippar dessa nyheter. Vi publicerar så mycket annat material så du hittar säkert något annat som du gillar bättre.

Medlem
Skrivet av Revakkyh:
Skrivet av SkullJoke:

Så trött på Notch... kan han inte få en hjärtattack snart så man slipper läsa om hans varenda tanke..

Du säger att du är trött på att läsa om Notch och hans tankar? Ändå så går du in och läser en
artikel som helt uppenbart handlar om honom och hans tankar.

Makes no sense at all.

It makes sense for a trollol.

Medlem

Notch, Använd dina väl förtjänta slantar och gör världens bästa spel istället. Jag vet du älskar RPG och Elder Scolls. Gör ett spel som slår alla på fingrarna. Och tjäna stor kovan. Det finns inte nått som heter omöjligt. Bara man har stålarna. Och vill du bli världskänd eller bara en miljonär i mängden?

Medlem

Det är lite synd ja men om han nu kommer på nåt större projekt nu så kommer han kunna göra det.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Öhm.... har detta nyhetsvärde? Mja, kanske för vissa. Jag glömmer att ALLT är nyheter eller intressant för någon.

notch fanboys blir glada förmodligen ..

Medlem

Varför inte FORTSÄTTA Minecraft succen? Släpp en HD version med (någorlunda) släta ytor (inte så fyrkantigt)?

Konceptet är ju BÄST, dvs överlev i en sandbox.

Minecraft är bara kul dom första två dagarna in-game, sen vet du att du kommer att överleva... ändra det så drar ni till er folk som inte bara är barnsligt förtjusta i att bygga lego.

Inaktiv
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Tybalt:

Öhm.... har detta nyhetsvärde? Mja, kanske för vissa. Jag glömmer att ALLT är nyheter eller intressant för någon.

notch fanboys blir glada förmodligen ..

När blev man fanboy om man tycker notch är en bra spelskapare? Är man det helt automatiskt enligt dig så fort man gillar något speciellt?

Medlem

Börjar likna Aftonbladet här... och då menar jag kommentatorsfältet, inte nyheterna. Jag har inget emot små notiser som det här, även om det inte är en nyhet i ordets rätta bemärkelse. Fånig diskussion i huvudtaget, folk behöver ju inte gå in och läsa och jag förstår inte heller varför allt måste strikt vara nyheter. Men men, folk har ju inget annat viktigt att gnälla på så då måste det hittas något. För man kan ju verkligen inte gå en hel dag utan att gnälla på något så obetydligt.

I övrigt har jag inte ens rört Minecraft, men jag tycker Notch verkar vara en rätt reko person.

Medlem

Han får väl göra som alla andra gör med sina spel som går bra - en uppföljare. Minecraft 2.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Kom tillbaka och jobba med Minecraft, Notch!

Och fåna dig inte att raka av skägg och allt det där; tror du Joe Kucan gjorde det efter sin hit-roll som Kane?

Det lugnar ner sig efter ett tag!

Medlem

Fuck det! Gör bara ett game och gör de bästa du kan! Det är de viktigaste!Jag hoppas det är ett nice spel endå men kommer ej bli besviken!

Medlem
Skrivet av Securion:

Varför inte FORTSÄTTA Minecraft succen? Släpp en HD version med (någorlunda) släta ytor (inte så fyrkantigt)?

Konceptet är ju BÄST, dvs överlev i en sandbox.

Minecraft är bara kul dom första två dagarna in-game, sen vet du att du kommer att överleva... ändra det så drar ni till er folk som inte bara är barnsligt förtjusta i att bygga lego.

Det tycker jag också. Notch var ju utvecklare i Wurm Online, varför inte fortsätta med sandbox konceptet och bygga ett nytt sandbox MMORPG som Wurm. Bättre grafik, INTE skriven i Java, smartare och enklare gameplay med ideér lånade från Minecraft. Shut up and take my money!

12
Skriv svar