Sista chansen att stödja Schafers äventyr

Robot
Sista chansen att stödja Schafers äventyr

I natt avslutas insamlingen till Double Fines spelarfinansierade äventyrsspel.

#double-fine-productions, #adventure


Medlem
Sista chansen att stödja Schafers äventyr

Härligt klipp ^^

Medlem

Får la ta och ge ett litet bidrag,mest för det där klippet.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Nästan så jag betalar bara för det där klippet

Kände mig lite fattig och hade först bara tänkt bidra med $15 men nu var jag tvungen att ändra till $110. Den fysiska samlarutgåvan GÅR inte att motstå.

Medlem

Klart jag kan stödja Schafer med några slantar. Risken att han skulle ta dem och kuta är ganska liten... och om han skulle gjort det kan man nog jogga ikapp honom och ta tillbaka dem

Medlem

Alltid lika rolig


signatur

Rawr

Medlem

"Some stoned kid in wooden shoes sent him this email" hahaha

Klockrent klipp


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hade stöttat detta om jag förståt mig på paypal och dylikt. Men jag tänker köpa det sedan ändå så


signatur

Nämen!

111 dollar blev det från mig.

Medlem

Om allt gått som det ska blev det 120 dollar från mig, detta kan jag inte missa och bara själva boxen gör det lätt värt priset=)

Medlem
Skrivet av Struggle:

Hade stöttat detta om jag förståt mig på paypal och dylikt. Men jag tänker köpa det sedan ändå så

Detta var en ny erfarenhet för mig med, tidigare har jag bara använt mig av Paysafe Card. Men det gick ganska smidigt, man skapar ett konto på Kickstarter, sedan så anger man summan man vill sponsra med och blir därefter förflyttad till Amazon Payment där man i sin tur skapar ytterligare ett konto. Efter detta anger man sitt kreditkortsnummer och adress och telefon nummer och så godkänner man allt.

Medlem

Haha awesome!


signatur

Meep!

Medlem

Det där är ju Adam Alsing!

1
Skriv svar