Battlefield 3-patchen färdig

Robot
Battlefield 3-patchen färdig

Uppdateringen är färdigkodad och väntar på godkännande av Sony och Microsoft. Premiär inom en vecka?

#dice, #battlefield-3, #sony, #microsoft, #battlefield-3-close-quarters


Medlem
Battlefield 3-patchen färdig

Jag har faktiskt hunnit tröttna på spelet sen en tid tillbaks.. patchen är väldigt sent ute och massvis med saker fattas fortfarande.

Medlem

Åh tackar tackar, jag tackar så mycketeeetetete


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Känns lite sent eller är det bara jag ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Väldigt för slött! Skit i konsolerna ge mig nu!


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem
Medlem
Skrivet av donhenri:

Jag har faktiskt hunnit tröttna på spelet sen en tid tillbaks.. patchen är väldigt sent ute och massvis med saker fattas fortfarande.

Samma här. Jag tror inte jag har lirat det sen Back to Karkand släpptes. Det enda som skulle få mig att återgå är om dom öppnar upp för moddar.

Medlem

Håller med om att det känns väldigt sent. Ett av förra årets största släpp borde få regelbundna patchar. Gått över till andra spel för ett tag sedan men när patchen kommer ska jag helt klart ge bf3 en ny chans.

Medlem

Commandorosen samt voip är väl inte fixad i den här patchen va?


signatur

Jäh!

Medlem

Hoppas det har fixat gröna bakrunden ibland som man får ^^

Medlem

Man kan ju hoppas på en vecka, lite synd att Dice "vill vara schyssta" och släppa till alla platformer samtidigt ><
De skulle ju släppa till PC nu, eftersom patchen är färdig, PC är trots allt Battlefields start (och de har förövrigt släppt någon mindre patch till PC innan konsolerna o.O)

*tar på sig flamesuit*

Medlem

Vet inte vad som är bäst.
Flera små patcher, eller några få fetingpatcher.

Det jag känt med detta är att som några sagt, tagit för lång tid.
Och när det är helt tyst från devs, så undrar man ju också lite ifall dom ens lyssnar på communityn.
Hoppas detta gör spelet så, som det borde varit från start!

Medlem

Sant som folk skriver. Allt glitchande med folk i väggar, tak osv gjorde att jag tröttna på spelet. Kommer inte återvända. Kanske någon gång för att spela med någon vän men inte mer.


signatur

AYY LMAO

Medlem

Varför ska pc alltid komma i andra hand? Hade förstått detta om pc och konsol hade något gemensamt men det har det inte (iaf inte som jag förstått det) om den är klara med patchen släpp den då för böveln till pc, pc spelarna brukar ju annars alltid få allt efter konsol så det är ju knappast som så att det är orättvist.

dzl
Medlem

BF3 är i stort sätt det enda spelet jag kör på min PC. Så detta är väldigt välkommet!

Medlem

Jag blir riktigt trött på Dice och EA ibland, folk skriker efter info men får inte ens reda på vilken månad de ska släppa patchen. Nu är den eventuellt klar om ett par dagar, hade det gjort ont att säga till för nån vecka sen att patchen iaf var på gång?

Medlem

Denna patchen borde kommit förra året. Slutade spela för ett tag sen tråkigt nog.

Medlem

wow 2ndra updaten till spelet. undrar när spelet blir klart och den massiva dlc planeringen som ska följa spelet sida vid sida kommer sätta igång och battlelog app'en som de gjort reklam för sen innan spelet släpptes.
BF3 är ett skämt och hån till sin egen fan base.
har spelet BF sen 1942 men det slutar med BF3

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Varför ska pc alltid komma i andra hand? Hade förstått detta om pc och konsol hade något gemensamt men det har det inte (iaf inte som jag förstått det) om den är klara med patchen släpp den då för böveln till pc, pc spelarna brukar ju annars alltid få allt efter konsol så det är ju knappast som så att det är orättvist.

Jo precis. Community Managern zh1nto, skrev på Twitter att PC patchen "testas fortfarande", men det stämmer ju inte direkt om patchen gått till Microsoft/Sony för "certifiering". Dom håller inne med PC patchen, så att den släpps samtidigt för alla.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av PcGamer:

Varför ska pc alltid komma i andra hand? Hade förstått detta om pc och konsol hade något gemensamt men det har det inte (iaf inte som jag förstått det) om den är klara med patchen släpp den då för böveln till pc, pc spelarna brukar ju annars alltid få allt efter konsol så det är ju knappast som så att det är orättvist.

Jo precis. Community Managern zh1nto, skrev på Twitter att PC patchen "testas fortfarande", men det stämmer ju inte direkt om patchen gått till Microsoft/Sony för "certifiering". Dom håller inne med PC patchen, så att den släpps samtidigt för alla.

Kanske arbetar de fortfarande på den men jag har tappat allt förtroende för samtliga bolag som EA äger, inte ens Bioware (som jag ansåg vara den absolut bästa utvecklaren av RPG) har jag något som helst förtroende för och inte blir det bättre när en f.d utvecklare på ME serien kritiserar fansen på det sätt hon gjorde. EA har mycket att lära sig om hur man behåller sina kunder, så länge som de varit med borde de förstå att nöjda kunder är betalande kunder men nej det verkar tyvärr inte så.

Medlem

Lär patchen är släppt till PC så lär man ju börja spela lite oftare.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Spelet är tråkigt och dåligt som det är nu. Ska bli intressant och prova denna patch.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av PcGamer:

Varför ska pc alltid komma i andra hand? Hade förstått detta om pc och konsol hade något gemensamt men det har det inte (iaf inte som jag förstått det) om den är klara med patchen släpp den då för böveln till pc, pc spelarna brukar ju annars alltid få allt efter konsol så det är ju knappast som så att det är orättvist.

Jo precis. Community Managern zh1nto, skrev på Twitter att PC patchen "testas fortfarande", men det stämmer ju inte direkt om patchen gått till Microsoft/Sony för "certifiering". Dom håller inne med PC patchen, så att den släpps samtidigt för alla.

Kanske arbetar de fortfarande på den men jag har tappat allt förtroende för samtliga bolag som EA äger, inte ens Bioware (som jag ansåg vara den absolut bästa utvecklaren av RPG) har jag något som helst förtroende för och inte blir det bättre när en f.d utvecklare på ME serien kritiserar fansen på det sätt hon gjorde. EA har mycket att lära sig om hur man behåller sina kunder, så länge som de varit med borde de förstå att nöjda kunder är betalande kunder men nej det verkar tyvärr inte så.

Allt handlar ju mestadels om pengar nu. Dem ända som går på EAs störda marknadsföring är casual spelare. Köper enstaka EA spel lite då och då men blir ändå besviken på många av dem spelen. ME3 va bra men slutet total kollapsade mitt förtroende. Ser inga fler anledningar att köpa deras spel. Nästa är bara o vänta på Red5s F2P spel och Relic, Valves, nästkommande spel.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Varken CommoRose eller Commander?

Medlem

Spelar då och då, så tar tacksamt emot patcher. Lär skaffa Close Combat också.

Medlem

bara läsa vad som "fixats" är ju en del skit


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Geeks Gaming

Försent??? tycker det bara är bra att dom lyssnar på communityn och fixar de även om det har gått en tid.

Geeks Gaming
Skrivet av ExXite:

Hoppas det har fixat gröna bakrunden ibland som man får ^^

Detta är fixat sedan länge med en updatering till grafik drivrutinerna

Medlem
Skrivet av Securion:

Varken CommoRose eller Commander?

commo rose finns, commander finns inte i bf3 nej.

Medlem

Hoppas Dice har fixat commo rosen så den kan användas till något vettigt

12
Skriv svar