Battlefield 3: Close Quarters – premiärtrailern!

Medlem

Ziba Tower, pre-purchase DLC: Fabian Bengtsson skin

Medlem

Bra skit!
Sluta klaga

Det är ju super att dom delar upp det i 3 olika.
För alla tycker om olika upplevelser. Om man hatar close-combat. Skit i o köpa första expansionet! Samt om man inte tycker om fordon, strunta i andra!

Då får man iaf lite mer vad man betalar för. För tänk om det hade varit blandat. Då kanske det skulle inehålla 1-2/4 banor som tilltalar en.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av axer:

Skulle man bara få kunna spela spelet också utan att det kraschar efter tre sekunder skulle jag gladeligen köpa det.

Vad är det du inte köpt som krashar efter 3 sekunder? Äh, vet att vissa har problem med att får det att fungera som det skall, och det är såklart surt. Brukar kunna vara lite synonymt med PC dock, finns mycket som kan gå fel.

Jag har lyckats härleda det till att det är HDMI drivisarna från Realtek som krockar med grafikkortets HDMI och hur BF3 använder ljudet... Något liknande i alla fall. Förut kunde jag bara ominstallera HDMI audio drivrutinerna, men nu har jag tagit bort allt, disablat, installerat om och... nä jag orkar inte försöka längre

Medlem
Skrivet av axer:
Skrivet av Ender:
Skrivet av axer:

Skulle man bara få kunna spela spelet också utan att det kraschar efter tre sekunder skulle jag gladeligen köpa det.

Vad är det du inte köpt som krashar efter 3 sekunder? Äh, vet att vissa har problem med att får det att fungera som det skall, och det är såklart surt. Brukar kunna vara lite synonymt med PC dock, finns mycket som kan gå fel.

Jag har lyckats härleda det till att det är HDMI drivisarna från Realtek som krockar med grafikkortets HDMI och hur BF3 använder ljudet... Något liknande i alla fall. Förut kunde jag bara ominstallera HDMI audio drivrutinerna, men nu har jag tagit bort allt, disablat, installerat om och... nä jag orkar inte försöka längre

Antar att du redan har de senaste drivisarna, står det något om kompabilitet med BF3 på Realtek's sida? Och hur är det med grafikkortet och deras tillverkare? Sist men inte minst, du kan ju alltid testa med att installera drivisarna utan HDMI stöd (antar jag) och se ifall det funkar då.
Då har du något att gå på, och borde kunna kolla med support hos antingen EA eller Ljud/Grafik tillverkarna.

Medlem

haha den hoppar man över
Jappar som e + lvl1eagle som springer runt med Mk3/Usas med fragrounds och kommer endast att vara supp/engi som dom får ammo/clay/msrawRPG.... blir ett spel gjord endast för ragequits


signatur

mm

Medlem

Dem kan ju fixa det vanliga så man iallafall kan spela det först....

Skriv svar