100 spel jag vill spela #23

Redaktör
Ponny
100 spel jag vill spela #23

Just nu spelar Simon Starcraft II. Det vill inte jag spela – ännu! Innan dess har jag och Brood War tre ouppklarade affärer (eller ännu hellre: tre oavklarade kampanjer) att lösa. Men samtidigt vet jag att spelet kommer att kräva tid; många nätter, mycket coca-cola och ett digert antal "restart". Men känslan är ändå att spelet är värt min tid – och respekt.

[ia=519326; large]
I rymden kan ingen höra dina dreadlocks skrika.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
100 spel jag vill spela #23

Du får lägga på ett kol med den här 100-listan om du vill bli klar innan du får grått hår

Åh, Brood War är en grym expansion. Aldrig spelat Starcraft II, men hörde att nån sa att det var rätt bra det med.

Redaktör
Ponny

Snart en fjärdel in ju. Så ska ju hinna spela de också. Men, faktiskt, påbörjade Mass Effect i helgen.

(PS. Simon har redan grått hår. True story!)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Så Simon har klarat ME3?

Lugn min vän, grått hår symboliserar även erfarenhet och sofistikering.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Nej, jag har inte ens spelat mass effect. Men jag började få grått hår när jag var 17 år. Crazyness.

Kokocrazy!

Har själv något liknande, men jag har typ ett litet område långt fram på skalpen där det typ bara växer grått. Med mitt långa hår (har inte klippt mig på 11år) fick man en lång strimma. Diggade det tills lustigkurrar jämförde mig med Frankensteins brud och ett illaluktande djur. Sopranos lojjet satte spiken i kistan för mr gray patch. (färgar håret och jag skämms inte för det).


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Eller som cruella deville.

Simon?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
1
Skriv svar