Flaggskeppet som kom av sig

Redaktör
Ponny
Flaggskeppet som kom av sig

Ska man gå på tjockleken (och det ska man) så lär Kid Icarus: Uprising bli ett phett spel.

Dåligt skämt åsido, jag undrar hur många av oss som verkligen väntat och längtat i 25 år på änglagossens comeback? Själv är jag klädsamt peppad, tycker mest det är kul att 3DS-konsolens förmodade flaggskepp till slut släpps. Det var ju trots allt den här titeln som introducerade oss för den stora lilla spelmaskinen.

[ia=519651; large]
Tjockhetens anledning? Man får med en plasthållare till konsolen.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Flaggskeppet som kom av sig

Var aldrig en av dem som diggade Kid Icarus på 8bitarn, Smash Brothers kan kräva stor skuld av stackarn.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

MFZ
Medlem

det jag sett från det nya kid icarus får mig inte det minsta intresserad. detta trots att jag älskade ettan när det begav sig.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

...jag förstår faktiskt inte vad det har gemensamt med den gamla 2D-scrollarn förutom namnet. Ser ju som vilket 3D-äventyr-spel som helst

Medlem

Varför är lådan så stor? Trodde 3ds-spel var lika stora (läs små) som ds-spel. Innehåller den en sådan där änglavingsryggsäck också?

1
Skriv svar