Blizzard visar upp fler Diablo III-förmågor

Robot
Blizzard visar upp fler Diablo III-förmågor

Tolv nya förmågor fördelat över de olika klasserna visas upp. Säger namnen Talic, Korlic och Madawc dig något?

#diablo-iii, #blizzard, #diablo-ii-lord-of-destruction


Medlem
Blizzard visar upp fler Diablo III-förmågor

trodde att en skill namngiven Blizzard i ett blizzardspel skulle se lite mer imponerande ut.. antar att den kan biffas upp med runor... tror till och med den var häftigare i 2an?


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Kolla på "Wave of light". Ser ut som att de bara tagit creep från Starcraft och förstorat och slängt på marken.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Är det bara jag eller ser Diablo 3 sämre ut nu än vad det gjorde för 2-3 år sedan när det visades upp?

Medlem
Skrivet av Anciegher:

Är det bara jag eller ser Diablo 3 sämre ut nu än vad det gjorde för 2-3 år sedan när det visades upp?

Nej det är allt annat som ser bättre ut.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Rapid fire -_- För en kulspruta platsar i Diablo.

Medlem

"Blizzard" var det vekaste jag sett!

Medlem

Förstår inte varför Blizzard alltid skjuter upp sina spel såpass länge att dom hinner bli utdaterade. Spelet kommer säkert bli okej men inte mer än så. 4 av 5 dvs.

Medlem

Jag har nog aldrig riktigt tänkt på vad exakt det är som har varit så tråkigt med de senaste filmerna från D3, men nu kom jag på det: DET FINNS INGEN TERRÄNG! Allt är bara platta fält, målade i olika färger. Sjukt tråkigt i jämförelse med den första D3-videon, nere i katakomberna.

Medlem
Skrivet av Odee:

Rapid fire -_- För en kulspruta platsar i Diablo.

efter att ha testat den för någon dag sen i betan så kan tycka den är lite för OP pga att den drar knappt något på Hatred och ger rätt bra med damage.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av caelestis:

"Blizzard" var det vekaste jag sett!

du kan vänta dig att den kommer se annorlunda ut baserad på vilken runa du har, så den kan bli lite grymmare än det där.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av caelestis:

"Blizzard" var det vekaste jag sett!

du kan vänta dig att den kommer se annorlunda ut baserad på vilken runa du har, så den kan bli lite grymmare än det där.

Förhoppningsvis, blizzard betyder snöstorm, det där var inte ens lätt hagel... Känns som att utvecklingsteamet borde åka ifrån californien och besöka sverige under en riktig vinter.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=eRQzo1HizXM

väldigt bra VBlog om Diablo3 m.m. uppdateras ofta.

rekommenderas.

Medlem

Rapid Fire är en av de tristaste och mest out of place skillen som finns. Den känns bara väldigt off. Men rent generellt har D3 rätt trista skills =(

*Blizzard såg verkligen mesig ut, ser mest ut som ballonger med vit färg i som målar marken. SO SAD


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Rapid Fire är en av de tristaste och mest out of place skillen som finns. Den känns bara väldigt off. Men rent generellt har D3 rätt trista skills =(

*Blizzard såg verkligen mesig ut, ser mest ut som ballonger med vit färg i som målar marken. SO SAD

Håller med speciellt vad du sade om Blizzard haha.

Känslan jag får av D3 är varken bra eller dåligt men någonting mittemellan, skulle va kul att testa.

Skrivet av redruM:

Kolla på "Wave of light". Ser ut som att de bara tagit creep från Starcraft och förstorat och slängt på marken.

De är ju för fan bara massa jävla creep dem lagt på ju! Usch

Medlem
Skrivet av Droppz:
Skrivet av Wardancer:

Rapid Fire är en av de tristaste och mest out of place skillen som finns. Den känns bara väldigt off. Men rent generellt har D3 rätt trista skills =(

*Blizzard såg verkligen mesig ut, ser mest ut som ballonger med vit färg i som målar marken. SO SAD

Håller med speciellt vad du sade om Blizzard haha.

Känslan jag får av D3 är varken bra eller dåligt men någonting mittemellan, skulle va kul att testa.

Mittemellan är en ganska bra beskrivning. Det är ett helt ok spel men deras always online DRM är efterblivet och det kommer göra sjukt många besvikna då det är hypat som fan.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av Droppz:
Skrivet av Wardancer:

Rapid Fire är en av de tristaste och mest out of place skillen som finns. Den känns bara väldigt off. Men rent generellt har D3 rätt trista skills =(

*Blizzard såg verkligen mesig ut, ser mest ut som ballonger med vit färg i som målar marken. SO SAD

Håller med speciellt vad du sade om Blizzard haha.

Känslan jag får av D3 är varken bra eller dåligt men någonting mittemellan, skulle va kul att testa.

Mittemellan är en ganska bra beskrivning. Det är ett helt ok spel men deras always online DRM är efterblivet och det kommer göra sjukt många besvikna då det är hypat som fan.

Mjo det e jobbit som fan : ( .. Men det är ju ändock vi spelare som har gjort att det har lätt hit .
Hade spel varken piratas eller fuskats i . hade vi inte ens haft CD keys : )


signatur

Kan ej skriva åäö

Inaktiv

Jag längtar efter att skapa min alldeles egna hjälte!

Medlem

Var det bara jag som tyckte blizzard och archon såg lite halv-b ut?

Skrivet av b0bl00i:

Var det bara jag som tyckte blizzard och archon såg lite halv-b ut?

Jag kollade på dem och tyckte bara "Fyfan helvete!? Tror blizzard att vi är casual-noobs eller?"

Har bestämt mig 85% att INTE köpa detta casual-nooby-noobish spelet. Allting försämrar dem så fyfan. Usch

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av b0bl00i:

Var det bara jag som tyckte blizzard och archon såg lite halv-b ut?

Jag kollade på dem och tyckte bara "Fyfan helvete!? Tror blizzard att vi är casual-noobs eller?"

Har bestämt mig 85% att INTE köpa detta casual-nooby-noobish spelet. Allting försämrar dem så fyfan. Usch

Jag är helt klart med dig. De hade kunnat utvecklat spelet så att spelet är svårt att bemästra genom att t.ex. reaktion spelar roll om du lyckas eller ej. Spelet just nu är helt platt och saknar den känslan av nyskapande vilket jag tror många håller med om. Alla skills blir endast linjärt bättre med "rune" systemet så oavsett vilken runa du väljer gör du helt enkelt bara mer skada. Fastnar du och får det svårt måste du grinda tidigare akter för att få loot som passar bättre. Spelet är linjärt med futtiga fyra akter vilket får mig att undra vart mer värdet finns. Det kanske funkade för diablo 2 men vill vi verkligen grinda efter loot i 13 år till? Nja..

Medlem

det är ju knappt någon som är påläst, bara spyr ut sig massa skit.

Medlem

Ska jag vara ärlig blir jag mer och mer skeptisk till d3. Spelet ska tydligen vara kortare än d2 men med mer "replayability". Då frågar jag mig följande vad läser de in i replayability? Att du kan sälja din 6 stat item på auction house för 10$? Personligen tror jag att d3 kommer bli en form av gold minning dels för activision som säkert gnuggar händerna på all inkomst de kommer få på % av sålda items men också för alla item tradeare. Frågan är om de nailar fun factorn för dem som inte tyckte det var kul att horda 18 ring of jordans i 2:an.

Medlem
Skrivet av lapa:

det är ju knappt någon som är påläst, bara spyr ut sig massa skit.

Du förstår inte att det är just på grund av att vi är påläst som vi blir skeptiska till spelet. Fanboi...

Skrivet av Hanga:
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av b0bl00i:

Var det bara jag som tyckte blizzard och archon såg lite halv-b ut?

Jag kollade på dem och tyckte bara "Fyfan helvete!? Tror blizzard att vi är casual-noobs eller?"

Har bestämt mig 85% att INTE köpa detta casual-nooby-noobish spelet. Allting försämrar dem så fyfan. Usch

Jag är helt klart med dig. De hade kunnat utvecklat spelet så att spelet är svårt att bemästra genom att t.ex. reaktion spelar roll om du lyckas eller ej. Spelet just nu är helt platt och saknar den känslan av nyskapande vilket jag tror många håller med om. Alla skills blir endast linjärt bättre med "rune" systemet så oavsett vilken runa du väljer gör du helt enkelt bara mer skada. Fastnar du och får det svårt måste du grinda tidigare akter för att få loot som passar bättre. Spelet är linjärt med futtiga fyra akter vilket får mig att undra vart mer värdet finns. Det kanske funkade för diablo 2 men vill vi verkligen grinda efter loot i 13 år till? Nja..

Precis. Men alla spel blir ju ungefär så nu för tiden

1
Skriv svar