Roccats nya mus har achievements

Robot
Roccats nya mus har achievements

Roccat Suva kommer att registrera dina musklick, hur långt du rör din arm, hur många gånger du scrollar, etc. När du når milstolpar kommer du att få achievements.


Medlem
Roccats nya mus har achievements

Ska man skratta eller gråta ...

Medlem

Ska fan fixa en achivement app, så folk kan farma achivements irl.

Medlem

"När du har till exempel klickat ett visst antal gånger får du en achievement som du kan dela med dina vänner i till exempel sociala medier som Facebook."

This is how I protect my virginity!

Medlem

Vill man ha alla klick-achievements på en dag är det bara att skaffa sig Insaniquarium.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Hoppas deras möss är bättre än deras tangentbord bara

Det var väl bara en tidsfråga.

Medlem

Det är väl ändå rätt häftigt? Att se hur många klick man gör osv.

Medlem

Tycker det helt klart är coolt. Onödigt men kul


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Hade varit intressant att veta hur långt man har rört muspekarn total under ett år

Medlem
Skrivet av McNord:

Det är väl ändå rätt häftigt? Att se hur många klick man gör osv.

Ja, jag är en statistiknisse. Hade faktiskt varit kul att se sådan statistik. Man kanske ska införskaffa sig en sån här.

Nu väntar jag bara på tangentbord med achievements. ^^

Medlem

Vare inte någon undersökning förut om att folk presterar mer eller bättre för att nå achivements än ifall de inte hade det. tror att fler saker kommer implementera sånna här system men inte bara inom IT världen. men kanske lite småudda start på det hela haha ^^

Medlem

Så j¤%&a kul! Skulle kunna tänka mig att köpa musen endast för den featuren

Haha! Denna mus vill jag ha

Medlem

avnänder mig redan av Whatpulse


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Kan ju börja göra möss som håller mer än en månad :S

Medlem
Skrivet av uchibushi:

Vare inte någon undersökning förut om att folk presterar mer eller bättre för att nå achivements än ifall de inte hade det. tror att fler saker kommer implementera sånna här system men inte bara inom IT världen. men kanske lite småudda start på det hela haha ^^

Jag tror det slutar något i den här stilen


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Något jag har undrat är ju, hur många miljontals klick jag har gjort totalt.

Medlem

Barnen blir ju glada iallafall.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Nördigt? Fjantigt är nog ett mer passande ord.

Medlem

undra om datan lagras i musen eller i datorn.... man brukar ju formatera datorn lixom

Medlem
Medlem

Haha, fy fan, men nej tack.

Medlem

Själv tycker jag att steelseries har de bästa data mössen för min har fungerat bra enda sedan jag köpte den i april förra året.

Medlem
Skrivet av Morathus:

Själv tycker jag att steelseries har de bästa data mössen för min har fungerat bra enda sedan jag köpte den i april förra året.

Wow snart ett år... Hade min mx510 i 6år innan den gick sönder genom att den blev klämd i en väska. Köpte då en mx518 och den har fungerat över ett år nu. Min mx500 höll i 2-3 år man är osäker när jag köpte den, minns att den fick avsluta sitt liv på ett lan för längesedan när vi skulle se hur högt vi kunde kasta musen upp i luften.

Har kompisar med SteelSeries och Razer-möss och verkar som att dom mössen (speciellt razer) generellt går sönder efter 1-2 år, men kanske kvalitén har höjts lite senaste tiden.

Och för att hålla mig till ämnet, jag är så less på alla jävla achivements överallt...

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Hoppas deras möss är bättre än deras tangentbord bara

Vet inte hur deras tangentbord är, men jag har själv en Roccat Kone-mus som har funkat väldigt bra och dessutom är skön. Vet dock inte hur denna kommer att vara, men som sagt kan jag iaf rekommendera Roccat Kone.

Achievements? Finally!

Medlem
Skrivet av zoid:
Skrivet av Morathus:

Själv tycker jag att steelseries har de bästa data mössen för min har fungerat bra enda sedan jag köpte den i april förra året.

Wow snart ett år... Hade min mx510 i 6år innan den gick sönder genom att den blev klämd i en väska. överallt...

Wow har haft min MS X08-70388 i 8 år och min är hel

Medlem

ngt får mig att vilja köpa den bara för det är så sorgligt


signatur

Rwa?

Medlem

Kan inte kolla på bilden i fullskärm " du har inte behörighet att se denna bild" ...???

ont: Rolig sak, men ganska onödig.

Medlem
12
Skriv svar