Skyrim betapatchas till 1.5

Robot
Skyrim betapatchas till 1.5

Bethesda fortsätter att plåstra om och förbättra sitt massiva rollspel.

#nyhetstips, #bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Skyrim betapatchas till 1.5

Nice

Medlem

Lika bra att jag postar denna också

http://forums.bethsoft.com/topic/1358353-beta-unofficial-skyr...

Så folk uppgraderar sig ännumer
Precis som med UOP så är USP skitbra!

Medlem

Trevligt.
Bra för oss som inte vill modda spelet för att få lite extra kill moves. Pilbågs nörd som man är så hade jag gärna sett en Arrow cam som man får göra i Lord of the Rings när de är i Moria. Kill Cam'en skulle vara ungefär som i klippet från ca 2:50 till 3:00:
http://www.youtube.com/watch?v=QbFENhyCFcc

Visserligen kanske de har en liknande kill cam, men i trailer såg man bara en som var från sidan (som följde pilen).

Medlem
Medlem

Fan vad bra!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Trevligt trevligt!

Medlem

Vill fortfarande ha Unarmed som riktig skill,samt tillgång till spjut, men ett steg i rätt riktning är det onekligen.

Medlem

Bästa fixen (om det fungerar): "General crash fixes and memory optimizations"


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

3 år senare kommer Dice ut med att man äntligen kan köra med fabriksklockat kort i bf3 -.-"

Medlem

Men lite surt ändå för dem som spelat igenom spelet och gjort "sitt" i Skyrim... Jag själv har bara börjat med spelet så jag får väl ändå en relativt bra version nu att spela igenom (sitter på ps3 dessutom).

Medlem

BUT WHERE IS MY HORSE ARMOR DLC


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av maadfisk:

Men lite surt ändå för dem som spelat igenom spelet och gjort "sitt" i Skyrim... Jag själv har bara börjat med spelet så jag får väl ändå en relativt bra version nu att spela igenom (sitter på ps3 dessutom).

Tycker inte att det här är ett spel som man kan "göra sitt" i, men visst förstår jag din poäng.

Medlem

Sweet Och jag som har nyligen gjort en ny gubbe också

Någon som har någon info om 1.5xx till PS3?

1
Skriv svar