Hett rykte – Bethesda gör Elder Scrolls-mmo

Medlem

Gief PvP tack.

Medlem

Bethesda hade utan tvekan kunnat göra ett grymt MMO.
Hade dock klarat mig med Skyrim Co-op.

Skrivet av Alphons Alphahane:

Tja, om hela Tamriel är med och servrarna rymmer en ganska så liten mängd spelare. Spelares namn skulle inte synnas i röd färg ovanför deras huvuden och first-person-perspektivet stannar. Om combat förblir som den är nu utan en massa keybindings som press 7 to cast fireball. Tamriel borde vara väldigt glest befolkat. Att stå på torget i Solitude tillsammans med hundratals andra spelare och spamma i chatten är inte vad jag vill ha utav Elder Scrolls.
Jag hoppas att det förblir ett rykte men Elder Scrolls har MMO-potential.

sant. Kan ju bli nåt bra om dom håller det på rätt nivå. OCH så ska det va free to play!


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem
Skrivet av Alphons Alphahane:

Tja, om hela Tamriel är med och servrarna rymmer en ganska så liten mängd spelare. Spelares namn skulle inte synnas i röd färg ovanför deras huvuden och first-person-perspektivet stannar. Om combat förblir som den är nu utan en massa keybindings som press 7 to cast fireball. Tamriel borde vara väldigt glest befolkat. Att stå på torget i Solitude tillsammans med hundratals andra spelare och spamma i chatten är inte vad jag vill ha utav Elder Scrolls.
Jag hoppas att det förblir ett rykte men Elder Scrolls har MMO-potential.

Sorry, det är inget rykte. De har hållit på med spelet i flera år nu. Jag diskuterade TES Online-dungeons med en leveldesigner när Burning Crusade fortfarande var i ropet för WoW. Det här är något Bethesda har planerat länge.

Medlem

nice, men dom har aldrig riktigt varit bra på det där med multiplayer vad jag kan komma ihåg tyvär så den som lever får väl se.

Inaktiv

YES, Skyrim Multiplayer vore underart!

Medlem

Taking bugs and glitches to a whole new level!


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Kan inte sluta spy efter att jag hörde det här igår.

Är orolig för min hälsa.

Medlem

Tja, Skyrim är ju redan som ett MMO fast i SP format... Med ändlösa grinding-quests (till skillnad från Oblivion där det fanns 2 grinding-quests)... Så porta det till en server; Done, Elder Scrolls MMO

Medlem

Inget som har med Bethesda att göra kan väl vara hett ? möjligtvis aningen fisljummet

Medlem

Låter fint men finns så många konkurrenter ute och tror inte dem flesta pallar spela flera olika onlinespel. Hellre som några sagt ett COOP spel låter mer trevligare.

Skrivet av Ariae:

Kan inte FZ sluta ge dåliga nyheter, varje dag?
Jag blir ledsen varje gång jag kommer in och kikar på nyheterna, det är bara massa fint förpackade bajshögar och rykten om vilket spel i mängden som kommer störtdyka ner i oblivion

Gör en egen "Dark theme" med enbart dåliga nyheter och ge oss lite ljus i vardagen med det vanliga temat (Lol joke)

FZ – giving you your daily dose of DEPRESSION since 1996.

Medlem

YES! Äntligen. Det är på tiden ^^


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Medlem

Neeeeeej! För h-e. Förstör inte detta nu! Varför måste ytterligare en pärla falla död ner bland den del av de hormonstinna kids som sänker spelkvaliteten genom sin blotta närvaro. Väljer hjärndöda NPCs i en genomtänkt story åtta dagar i veckan framför mänskliga spelförstörare i en wow-söndertrasad-av-generiska-uppdrags-värld.


signatur

// P

Medlem
Inaktiv

Vad händer då med singleplayer TES? Näe, jag hoppas detta inte är sant och att dom gör ett TES VI istället.

Medlem

Nej tack, Skyrim var bra som SP.

123
Skriv svar