FZ bjuder på smygtitt från striderna i Game of Thrones

Robot
FZ bjuder på smygtitt från striderna i Game of Thrones

RPG-varianten av de populära fantasy-romanerna ser ut att få ett riktigt djuplodande och komplext stridssystem.

#cyanide


Medlem
FZ bjuder på smygtitt från striderna i Game of Thrones

Sa han 15e maj? Tror inte många kommer vara intresserade utav detta just på release

Inaktiv
Skrivet av koleny:

Sa han 15e maj? Tror inte många kommer vara intresserade utav detta just på release

Jag är fortfarande intresserad... Jag ser Dragon Age: Origins i detta och det kombinerat med Game of Thrones världen blir ett vinnande koncept.

Men allt kan förändras. Vi har knappt någon information alls om detta spel trots att det släpps snart.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av koleny:

Sa han 15e maj? Tror inte många kommer vara intresserade utav detta just på release

Kände med det, tror att det flesta sitter och spelar något annat den dagen...

Inaktiv
Skrivet av koleny:

Sa han 15e maj?

Tror det du, snacka om ekonomiskt självmord. Jag kommer välja detta då jag älskar GoT men har en känsla att inte många prioriterar som jag

Medlem

Intressant men den som bestämmer lanserings datumet borde ha lite bättre koll det är ju självmord av att släppa ett spel samtidigt som en av dom största släpper en längtad efterföljare.

För spelet såg som sagt intressant ut men nej kommer inte ha tid till detta spel då D3 kommer sluka all speltid närmsta tiden

CFW
Medlem

Intryck: a slow paced DAII clone med samma tråkiga förvalda karaktärer som man inte vill spela. Starkt jobbat igen av världens lataste och kanske mest pengahungrige (hungrig är han hursomhelst) författare GRRM

Medlem

på tok för färgglada symboler i HUDen

Inaktiv

Ser roligt ut, får se om det blir något att ha och inte någon vidare lång väntan då det kommer redan i maj.

Inaktiv
Skrivet av Typhor:

på tok för färgglada symboler i HUDen

Klockren kommentar!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av koleny:

Sa han 15e maj?

Tror det du, snacka om ekonomiskt självmord. Jag kommer välja detta då jag älskar GoT men har en känsla att inte många prioriterar som jag

+1

Medlem

Kommer inte köpa Diablo 3 och är ett stort fan av böckerna (eller ja, de första två än så länge, tar ju trots allt ett tag att ta sig igenom dem och man blir lätt utbränd), så det blir nog ett köp! Som Tpiom säger så liknar det Dragon Age en del och det har jag inget problem med så länge man får ta del av A Song of Ice and Fire-världen!


signatur

hmm, ser ut som en dragon age spinoff.... Men jag kommer nog ändå köra det. Ser nice ut.


signatur

rock n roll aint noise pollution

Medlem

Tycker fan det ser riktigt kul ut:D, dock så prioriterar jag Diablo 3!

1
Skriv svar