Rockstar avslöjar imponerande Max Payne 3-ambitioner

Robot
Rockstar avslöjar imponerande Max Payne 3-ambitioner

Spelet förflyttar sig helt sömlöst mellan gameplay och mellansekvenser. Färskt filmklipp visar upp hur det ser ut i praktiken.

#max-payne-3, #rockstar


Medlem
Rockstar avslöjar imponerande Max Payne 3-ambitioner

Varför fixa något som inte är sönder? Det nya är imponerade men jag hade valt tidnings formatet över detta.

Medlem
Skrivet av hänt:

Varför fixa något som inte är sönder? Det nya är imponerade men jag hade valt tidnings formatet över detta.

Jag gillar det gamla - men ser fram mot nya fräsha ideer


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Blir säkert ett bra spel, men jag tänker inte på Max Payne när jag ser det!


signatur

Hej! jag är ny här.

De arbetar verkligen för att göra framsteg, allt de visar är välgjort & genomtänkt. Jag är riktigt sugen på det här! Håller med om att seriestripparna gav mer känsla men folk orkar ju inte hålla fokus genom flera meningar längre så det är smällar man får ta när världen ser ut som den gör

Medlem

Spelserier måste utvecklas och förnya sig. Gillar man det inte kan man gå tillbaka och spela de gamla spelen istället.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

längtar sjukt mycket efter detta, var tveksam till en start men efter dessa videos så är jag såld.


signatur

God is dead

Inaktiv

gieeeeeeeeeef

den här videon var episk, va sugen jag blev nu!

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Spelserier måste utvecklas och förnya sig. Gillar man det inte kan man gå tillbaka och spela de gamla spelen istället.

Helt klart - men man kan hoppas de följer originalens grunder.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker det verkar grymt ja, nytt och fräscht med en touch av det gammla!


signatur

Nämen!

Medlem

Lär vara fullt upptagen med D3 när det här kommer ut, men senare lär jag definitivt spela. Tekniskt sett ser det utmärkt ut och jag tycker man fångat kärnan av Max Payne på ett utmärkt sätt.

Verkar helt freaking amazing lugnt en preorder på detta


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Måtte de bara inte slänga in drösvis med cut-scenes överallt. Låt oss även få spela spelet. Jag blir lite orolig när de börjar göra reklam för cut scenes. Trevligt i alla fall om man nu slipper laddtider.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Max Payne och Diablo 3 på samma dag, hur ska man få tid att spela .


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Blir väl ett bra spel, men tycker detta ser ut att vara en film. Som alla spel nu för tiden

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Blir väl ett bra spel, men tycker detta ser ut att vara en film. Som alla spel nu för tiden

hur är det negativt?


signatur

God is dead

Skrivet av Angust:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Blir väl ett bra spel, men tycker detta ser ut att vara en film. Som alla spel nu för tiden

hur är det negativt?

Linjärt så fyfan skäms, spel ska vara spel och inte en jävla interaktiv film, punkt slut.

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Angust:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Blir väl ett bra spel, men tycker detta ser ut att vara en film. Som alla spel nu för tiden

hur är det negativt?

Linjärt så fyfan skäms, spel ska vara spel och inte en jävla interaktiv film, punkt slut.

linjärt är inte alltid en dålig sak, kolla bara uncharted serien. och det här lär lär vara lika "linjärt" som tidigare max payne spel.


signatur

God is dead

Medlem

Fast. Själv gillar jag inte linjärt men om detta spelet fungerar likadant som 1:an och 2:an så är det helt ok. Vad förväntar ni er, max payne aka. far cry? De nämnde även i videon här att vid lugnare tider så kan man gå runt och utforska miljöerna. Jag tycker det verkar vara tillräckligt med sandbox i detta spelet. Allt ifrån olika action animationer till dynamisk vapen hantering osv. Ser ut att bli bättre än 2an.

Skrivet av Angust:
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Angust:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Blir väl ett bra spel, men tycker detta ser ut att vara en film. Som alla spel nu för tiden

hur är det negativt?

Linjärt så fyfan skäms, spel ska vara spel och inte en jävla interaktiv film, punkt slut.

linjärt är inte alltid en dålig sak, kolla bara uncharted serien. och det här lär lär vara lika "linjärt" som tidigare max payne spel.

Man vill kunna utforska ställen och kunna gå vilken jävla väg som helst och inte som när an går 1 meter fel så finns tydligen en barrier där? Kul...

Medlem

Ser riktigt nice ut Förbokat sedan länge

Detta kommer fan bli det bästa Tredjepersonsskjutaren värden någonsin skådat


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar