Ratchet & Clank HD på väg!

Medlem
Ratchet & Clank HD på väg!

Nu kan jag dö lycklig!

http://ps3.ign.com/articles/122/1220860p1.html

#blogg

Medlem
Ratchet & Clank HD på väg!

Tyvärr så får vi Européer vänta som vanligt, det kommer inte förrän nästa vår =(

Redaktör
Ponny

NÄSTA vår. Hur dumt är inte det? Men hur fantastiskt är det inte - å andra sidan - att samlingen äntligen kommer.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Nästa vår... kan det ens stämma? Låter krajzy! Det fina är ju i och för sig att man kan spela amerikanska PS3-spel på sin PAL-mojäng.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ja, det är en stor fördel att man kan göra det på PS3:an, det lär nog bli ett inköp utomlands.

Men varför två nästan identiska inlägg?

åh önskan att det skulle släppas innan jul.
Ratchet & Clank samt Jak & Daxter var de ultimata jultradition spelen, med det vill säga ett nytt spel inför varje jul, och jag såg fram emot det.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Är ni säkra på att de menar NÄSTA vår? I mina ögon verkar ser det ut som att Insomniacs CEO menar denna våren:
"The collection will release this fall in North America. I know it’s a little bit later than the Spring European release, but it’s because we have something very special planned for our North American fans to celebrate the 10th anniversary, and we’ll share all the details very soon."

Medlem

Jag har kollat runt lite på internet och tipsar er om att göra detsamma, 16 maj i år är det som gäller här i Europa

Medlem
Skrivet av daemoniaxx:

Jag har kollat runt lite på internet och tipsar er om att göra detsamma, 16 maj i år är det som gäller här i Europa

Sedär, det där hade inte kommit ut när jag la upp länken

Mycket glädjande nyheter isåfall, tack för att du läste in det finstilta från den uppdaterade texten daemoniaxx.

1
Skriv svar