Painkiller Redemption - Multiplayer

Painkiller Redemption - Multiplayer

Jo jag skaffa Painkiller Redemption idag och kan man kö MP? I "Video" finns det ju ett alternativ som heter "Low quality Multiplayer FX". Då borde man väl kunna kö MP också? Eller? Jag hittar ingenstans hur man kör MP.

P.S Kan tillägga också att efter många google-sökningar så i senaste patchen (1.05f) så ska coop finnas och MP lika så.

Inaktiv

Kan bli svårt att köra multiplayer eftersom att alla 17 st spelare som spelade Painkiller förut har lagt ner det för flera år sedan.

Skrivet av mordsint:

Kan bli svårt att köra multiplayer eftersom att alla 17 st spelare som spelade Painkiller förut har lagt ner det för flera år sedan.

Vad menar du? Det finns INGEN meny eller nånting till MP?

Medlem

Kan vara en separat exe. fil i mappen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av Neatherblade:

Kan vara en separat exe. fil i mappen.

Nope, ingen separat MP-fil :\

Inaktiv
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av mordsint:

Kan bli svårt att köra multiplayer eftersom att alla 17 st spelare som spelade Painkiller förut har lagt ner det för flera år sedan.

Vad menar du? Det finns INGEN meny eller nånting till MP?

Att det inte finns någon som spelar det idagsläget. När folk fortfarande spelade Painkiller så körde man i alla fall en mod som heter PK++. Testa med den.

Skrivet av mordsint:
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av mordsint:

Kan bli svårt att köra multiplayer eftersom att alla 17 st spelare som spelade Painkiller förut har lagt ner det för flera år sedan.

Vad menar du? Det finns INGEN meny eller nånting till MP?

Att det inte finns någon som spelar det idagsläget. När folk fortfarande spelade Painkiller så körde man i alla fall en mod som heter PK++. Testa med den.

Tackar! Ska testa o se om detta funkar. BTW, funkar detta till Redemption då?

Edit: Nej, detta funka bara till original Painkiller.

Medlem

Öhm... nu har jag inte köpt Redemption, men suger inte det lika mycket som Overdose och Resurrection?
Originalet är i alla fall mycket bra.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av Tybalt:

Öhm... nu har jag inte köpt Redemption, men suger inte det lika mycket som Overdose och Resurrection?
Originalet är i alla fall mycket bra.

Nej det suger inte Tycker det känns mycket likt originalet men bättre grafik och AI och sånt Och såg nu nyss att Eggteeth-teamet sa att MP ska läggas till i nästa patch samt CO-OP.

1
Skriv svar