Gratis DLC till Ninja Gaiden 3 efter släpp

Robot
Gratis DLC till Ninja Gaiden 3 efter släpp

Fyra knippen DLC är att vänta, vilket innebär två nya vapen och två nya flerspelarnivåer.

#tecmo-koei, #ninja-gaiden-3-razors-edge


Medlem
Gratis DLC till Ninja Gaiden 3 efter släpp

När jag var mindre var Ninja Gaiden kul men nu har det blivit tråkigare.

Medlem

Vad sägs om ett DLC som tar bort quick time events + den där jävla armen och ersätter det med essens och OTs och UTs??

Medlem

DLC done right. Det är så det ska vara. Minns när man lirade Warcraft 3 och Blizzard satt och knåpa ihopa nya banor hela tiden och gav spelarna dem gratis. Varför kan inte alla göra det? Det är ju ett bra försäljningsargument för ett spel.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av DarkZide8:

DLC done right. Det är så det ska vara. Minns när man lirade Warcraft 3 och Blizzard satt och knåpa ihopa nya banor hela tiden och gav spelarna dem gratis. Varför kan inte alla göra det? Det är ju ett bra försäljningsargument för ett spel.

För girigheten som EA och Activision utstrålar börjar smitta alla andra företag.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

DLC?

Det kan behövas för NG3 är SKRÄP i jämförelse med 2an, fy sjutton vilken besvikelse
Det är mer Ninja Blade över det hela än NG!

Botten!

/DT


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Om de tar betalt för att kunna spela spelet på Ultimate Ninja så är det verkligen ett steg åt helt fel riktning. Det är för tusan tack vare dessa spelare de är där de är idag, att börja ta betalt av dessa är bara så himla fel. Jag tänker då inte betala för något som jag anser ska vara med när jag köper spelet. Som jag skrivit tidigare, allt går åt att spelen kommer delas upp mer och mer och detta är ännu ett tecken på att så är på väg att ske.

1
Skriv svar