Makabra rockbossar i Lollipop Chainsaw

Robot
Makabra rockbossar i Lollipop Chainsaw

Rockshow i filmarkivet. Spana in de skumma stereotypiserade rockbossarna så här på söndagsmorgonen.

#lollipop-chainsaw


Medlem
Makabra rockbossar i Lollipop Chainsaw

ska bli kul att spela detta

Travis Bickle vill köra detta. (inte jag)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Var nog första gången jag vart intresserad av det här spelet. Man kan ju tycka att zombies ska vara fullständigt hjärndöda för att verkligen vara zombies, men det skiter jag fullständigt i ärligt talat, så galet trött på dom i vilket fall och i kontrast känns det här fräscht.

Det kan inte vara ett sammanträffande att adressen till spelets officiella japanska webbsajt är lolli.jp.

Medlem

allting kan lösas med en motorsåg


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Usla röstskådespelare, hoppas man kan välja att ha JAP med ENG sub?

Medlem

Blir alltid glad när jag ser en trailer på detta spelet x3 Påminner så mycket om en Tarantino-film!

Medlem
Medlem

Ska man skratta eller gråta?

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

allting kan lösas med en motorsåg

Apropå problemlösning med motorsåg...
[http://open.spotify.com/track/2opkx3X5Z8nthqol5BocpB]

Medlem

i have the weirdest boner right now


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Var nog första gången jag vart intresserad av det här spelet. Man kan ju tycka att zombies ska vara fullständigt hjärndöda för att verkligen vara zombies, men det skiter jag fullständigt i ärligt talat, så galet trött på dom i vilket fall och i kontrast känns det här fräscht.

Håller med. Har alltid sett detta som löjligt och sexistiskt men i och med denna trailer så verkar det kunna bli lite rolig action i det hela också (men fortfarande löjligt och sexistiskt). Avvaktar med förhandsbokning men det blir intressant att läsa lite recensioner när det väl släpps.

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:
Skrivet av burkmopp:

Var nog första gången jag vart intresserad av det här spelet. Man kan ju tycka att zombies ska vara fullständigt hjärndöda för att verkligen vara zombies, men det skiter jag fullständigt i ärligt talat, så galet trött på dom i vilket fall och i kontrast känns det här fräscht.

Håller med. Har alltid sett detta som löjligt och sexistiskt men i och med denna trailer så verkar det kunna bli lite rolig action i det hela också (men fortfarande löjligt och sexistiskt). Avvaktar med förhandsbokning men det blir intressant att läsa lite recensioner när det väl släpps.

/ LordDaimos

Är ju exakt då när spel är löjliga som man bara kan sätta sig i soffan och köra.
Döda en timme och få ett gott skratt under tiden ^^

Finns för få hack and slash spel egentligen mot alla FPS som försöker vara originella men misslyckas med det

1
Skriv svar