Lär dig hantera multiplayer i Mass Effect 3

Robot
Lär dig hantera multiplayer i Mass Effect 3

I den andra videostrategiguiden bjuder Bioware på tips kring hur du hanterar de olika klasserna. Vilken är din favoritklass?

#mass-effect-3, #bioware


Medlem
Lär dig hantera multiplayer i Mass Effect 3

Nice soundtrack i bakgrunden


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

råkade av misstag välja multiplayer igår, och sen hade jag skitkul

Grymt kul multiplayerläge, om dock något begränsat. Så ni som inte har testat än gör det!
Inga direkta spoilers, det är fyra kartor som man även möter på i singelplayer men annars ganska så lugnt. Spela en 20timmar Me3 först så är det lugnt, annars kanske det spoilas om någon fiende men inget mer.

Medlem

MP funkar helt okej faktiskt.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Multiplayer är faktiskt grymt kul måste jag säga

Speciellt kul med 'Operation Goliath' som de kör nu i helgen

http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/9992705/1

Medlem

Adept är lätt roligast

Inaktiv

Här är det vanguard som gäller, alla dagar i veckan.

Medlem
Skrivet av mordsint:

Här är det vanguard som gäller, alla dagar i veckan.

Jo, det är också jäkligt fett

Medlem
Skrivet av mordsint:

Här är det vanguard som gäller, alla dagar i veckan.

Jo, det är också jäkligt fett

Medlem

Ni som spelar, tror ni att multiplayern kommer att hålla sig eller bli som Syndicate? Halvdött inom en månad efter release?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag tror inte att det kommer att hålla sig; variationen är rätt långt från enorm. Men helt klart kul att köra ett tag iaf.

Medlem

Spelar som Quarian infiltrator med Black Widow
Det e skoj


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag tror inte att det håller sig i längden, men det var jäkligt roligt några helger iaf! Spelade rätt mkt på demot också.

Ska tillägga att jag gillar slutet på ME3

Medlem

Drell Adept är ju klockren Önskar bara att jag hade nåt kul vapen att springa med, inte överförtjust i Avengern även om det är det bästa och lättaste jag har atm...

Medlem

Turian Sentinel här. Kul att folk verkligen varierar sig för en gångs skull!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Har precis spelat klart min andra omgång av ME2 och importerat till ME3, men nu blev jag ju sjukt sugen på att testa MP. Såg kul ut


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Kör mycket med 2 andra vänner o kör 3 Sentinels o spränger oss igenom de mesta. Känns som de måste fixa till lite dmg på bio explotion, men kul är det!

Lite MP Stats

Medlem

Meh, slutet på SP gav mig alltför dålig smak i munnen för att orka med mer ME3 just nu. Får se senare.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Tycker MP är helt klart okej. Variationen e ju inte så där överväldigande men det är ju som gjort för framtida DLC:s, Fler kartor och fler typer av motståndare vore ju inte fel. Då jag inte riktigt låst upp alla vapen ännu så behöver jag för stunden inga fler sådana heller men vore kul att kanske få lite fler raser i varje klass.
Jag ser mp i ME3 som en positiv överraskning snarare än något som gör hela spelet. Det ända jag ångrar hitintills var att jag promota mina infiltrators till sp kampanjen för det var inte så där tok kul att levla upp infiltrator igen

1
Skriv svar