Bioware avslöjar planerna på ett Mass Effect-FPS

Eh.. ja. Ta bort rollspelselementen och lämna kvar transportsträckorna (striderna), finns det något Mass Effect kvar då? Det finns ju alldeles för få FPS-spel där ute, och alldeles för många storydrivna välgjorda spel. Verkligen. Låter ungefär lika underhållande som en censurerad porrfilm.

Medlem

Mass Effect är grymt.

Medlem
Skrivet av sparriskrigaren:

Eh.. ja. Ta bort rollspelselementen och lämna kvar transportsträckorna (striderna), finns det något Mass Effect kvar då? Det finns ju alldeles för få FPS-spel där ute, och alldeles för många storydrivna välgjorda spel. Verkligen. Låter ungefär lika underhållande som en censurerad porrfilm.

Hört talas om ett visst spel kallat Bioshock? Blandade FPS med RPG-element. Funkade exceptionellt bra. Hade det blivit ett ME-FPS hade det säkerligen använt samma mall som förstnämnda spelet.

Medlem

MEEEEN! Läs min kommentar då! Eller artikeln! Det här är inget som kommer! Eller sitter hela fz och försöker trolla mig!? De hade planer på ett FPS, men de lade ner planerna! Eller har jag missförstått artikeln? :s

Skrivet av Corolyn:

MEEEEN! Läs min kommentar då! Eller artikeln! Det här är inget som kommer! Eller sitter hela fz och försöker trolla mig!? De hade planer på ett FPS, men de lade ner planerna! Eller har jag missförstått artikeln? :s

Du kan vara lugn! Du har inte missförstått, utan det är precis som du säger.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Corolyn:

MEEEEN! Läs min kommentar då! Eller artikeln! Det här är inget som kommer! Eller sitter hela fz och försöker trolla mig!? De hade planer på ett FPS, men de lade ner planerna! Eller har jag missförstått artikeln? :s

Du kan vara lugn! Du har inte missförstått, utan det är precis som du säger.

Tack ^^'

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Mabec:

Wow. Nog första gången jag springer på en intressant nyheter på FZ före någon annanstans. Mer sånt. Mindre Aftonbladet.

Låter nästan som du är på fel sida överhuvudtaget faktiskt.

Uppenbarligen.

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Mabec:

Wow. Nog första gången jag springer på en intressant nyheter på FZ före någon annanstans. Mer sånt. Mindre Aftonbladet.

Låter nästan som du är på fel sida överhuvudtaget faktiskt.

Uppenbarligen.

Då så - ingen som tvingar dig att stanna. Ha det bra!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Storröjarn har talat.

Medlem

Meh.......
Kom med ngt nytt o sluta mala sönder saker som var bra.
EA gör som vanligt ja.....sätter för hårda deadlines och bestämmer för mkt över studiorna.....

Medlem

Fyfan vilken skit /hate

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Fyfan vilken skit /hate

"Var" är väl rätta ordet isåfall.

Medlem

Bioware göra FPS? Som story-fattigt FPS så skulle det väl kunna funka, men det lär nog bli långt ifrån lika engagerande och kul som original-spelen.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar