Out of space

Skägg.
10 Chambers
Out of space

Istället för att städa köket, och därmed kunna gå och lägga mig, sitter jag fast på Youtube och drömmer mig bort till en ny konsert med Prodigy.

#blogg


signatur
Medlem
Out of space

Oh, the memories, Prodigy på Hovet -97, enda icke-metal konserten jag varit på good shit.

(jag såg E-type på grönan, men det räknas inte, han spelade bara då vi råkade vara där)

Edit: Sparkar igång "Jilted..." i spotify och försöker att inte stissa loss helt till Voodoo People, jobbarkompisarna tror väl man blitt galen då


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers

Missade dem 97, såg dem första gången 98 eller 99, med ett då relativt okänt Foo Fighters som förband. Jilted ligger högt på min bästa albym-lista.


signatur
Medlem

Foo Fighters VAR förband -97 på Hovet


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Flakmonkey

Den konserten var jag också på. De hade precis släppt Smack my Bitch Up-videon minns jag, så var rejält drag när den spelades och videon visades på storbildsskärmar

Medlem

DU drömmer dig bort til en konsert med prodigy !!
oOoOoOoOoOOOOoooOOooOoOoOoOo


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Skägg.
10 Chambers

Zymac, då kanske det var 97 jag såg dem då

Flamgorilla, yes box!


signatur
1
Skriv svar