Borderlands 2 älskar pc-spelare

Inaktiv

det här känns bara whatever .. när spelen utnyttjar den senaste pc-hårdvaran till max så blir jag imponerad. Det ska få 3 st 7970 i crossfire att gå på 95% load i ultra.

Medlem

Saker som fallit bort i glömska hos speltillverkare då portningarna varit under all kritik....

Dock är det en tolkningsfråga om hur det skall ses.....
Jag ser det mer som "Kolla här....vi har gjort en VETTIG portning då vi implimerat detta som har saknats i så många andra portningar" än ngt annat....

Medlem

Spelar ingen roll för mig. När man väljer att sälja spelet med drm har man förlorat mig som kund.

Medlem
Skrivet av IceDusT:

Bara jag som tycker det är duktigt korkat att behöva lista SJÄLVKLARA features/UI för ett spel på PC? Det är ungefär som att Volvo skulle slå på stora trumman att deras senaste modell allt kommer med tillhörande däck, belysning och säten.

Det enda från listan som enligt mig inte är självklart (i dagens läge med all DRM nojja) är ju LAN stöd offline, riktigt bra, tummen upp på den.

Jag e helt med dig! Tragiskt att pc branschen blivit så överkörd:(

Medlem
Skrivet av riktigninja:

det här känns bara whatever .. när spelen utnyttjar den senaste pc-hårdvaran till max så blir jag imponerad. Det ska få 3 st 7970 i crossfire att gå på 95% load i ultra.

Jag är mer imponerad av spel som klarar av att vara riktigt jävla snygga UTAN att kräva så himla mycket, typ dom gamla unreal tournament osv. Dom var top of the line när dom kom och ändå kunde jag köra dom på min skitburk, och inte på lägsta heller..

Medlem

Kul grej! Trevligt att de tänker på oss PC-spelare!

Medlem

Ja FOVen i Borderlands var riktigt skit. Som i många andra spel, *host*skyrim*host*...

Medlem

Trevligt att Gearbox bryr sig om att inkludera saker som inte ens Blizzard har med, där ser man hur det är nu för tiden ^^
Men som det sagts i så många trådar, LAN är ju dött och nu för tiden ska ju folk ska internet överallt (imponerande att vissa tror det).

Men tyvärr kommer det sedvanliga gnället som bara bevisar regeln, det går inte att göra vissa nöjda, speciellt användare som föredrar en viss plattform här på FZ. Antingen gnälls det när funktioner saknas, trots att de representerar en liten marknad, eller så gnälls det över att funktionerna är med och att det är bra då det "var standard för 10 år sedan".
Haha, går inte att göra gnällspikar nöjda, men det är väl tur att Gearbox inte bryr sig om er utan riktiga PC gamers som har sin dator till spelande, inte gnällande. Klaga om funktioner inte är med, visst, men orka dryga om att de är med?
Folk nu för tiden alltså ^^

Medlem

Driver dom med oss?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Ja FOVen i Borderlands var riktigt skit. Som i många andra spel, *host*skyrim*host*...

Det går alldeles utmärkt att ändra fov i Skyrim.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av NaxoS:

Ja FOVen i Borderlands var riktigt skit. Som i många andra spel, *host*skyrim*host*...

Det går alldeles utmärkt att ändra fov i Skyrim.

Ja, men de har inte kompenserat för det i motorn så det ser lite lustigt ut i första-personsvy

Medlem

Som IceDusT säger så är offline-multiplayer ett trevligt tillskott.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av NaxoS:

Ja FOVen i Borderlands var riktigt skit. Som i många andra spel, *host*skyrim*host*...

Det går alldeles utmärkt att ändra fov i Skyrim.

Ja, men de har inte kompenserat för det i motorn så det ser lite lustigt ut i första-personsvy

Inget jag märkt av, är väl lyckligt ovetande.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av asdfg:
Skrivet av NaxoS:

Ja FOVen i Borderlands var riktigt skit. Som i många andra spel, *host*skyrim*host*...

Det går alldeles utmärkt att ändra fov i Skyrim.

Ja, men de har inte kompenserat för det i motorn så det ser lite lustigt ut i första-personsvy

Inget jag märkt av, är väl lyckligt ovetande.

Det är ingen stor grej, men om man ökar FoV i första-personsvy så ser det ut som karaktären håller vapnen rakt framför näsan i princip.

Medlem
Skrivet av Friberg:

Det är ingen stor grej, men om man ökar FoV i första-personsvy så ser det ut som karaktären håller vapnen rakt framför näsan i princip.

Måste vara en "nord fighting stance" fov perk

123
Skriv svar