Blizzard vill släppa World of Warcraft till Iphone

Robot
Blizzard vill släppa World of Warcraft till Iphone

"Kanske kommer vi på ett kanonsätt att få ut WoW till telefonen – eller inte, men vi ser definitivt till möjligheterna", säger Blizzard.

#world-of-warcraft, #blizzard


Medlem
Blizzard vill släppa World of Warcraft till Iphone

nä tack

Medlem

Vet inte om man ska skratta eller gråta.

Medlem

blizzard: släpp world of warcraft.... okej?

Medlem

Håller med föregående... dock hade det varit jävligt interessant att se hur dom hade löst alla problem med hårdvara / kontroller. (Ifall dom nu skulle lyckas med det:)

Medlem

För många funktioner för en telefon.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Om Blizzard går in för detta så kommer det garanterat att bli bra!
Visst WoW suger kuk som dom gjort av det nu men att kunna sitta och spela ett bra mmo på mobilen låter nästan för bra för att vara sant.

Har det sin egna värld och inte EXAKT som WoW är nu så kan det ju bli bra.
Sen ska det bara komma till Android med

Medlem

Njaeee. inte sålänge inte de bara kör ipad eller android enheter, samt använder stödet för mus och tangentbord. (stödjer IPad möss? vet ialfall att Android gjör det)

Medlem

Meh.


signatur

Jaha.

Inaktiv

Lär ju funka om man bara sitter och grindar i alla fall. Ett exempel på ett faktiskt ganska lyckat mmorpg för att vara till smartphones etc är ju Chaos and Order Online. Så det förvånar mig inte alls om Blizzard skulle kunna göra en vettig version av WoW för iOS.

Medlem
Inaktiv

Say....what?!

Medlem

låter riktigt intressant må jag säga! skulle gärna villja testa det till min android och se hur dem lyckas få till det...

Medlem

Erm . kanske att gå ett steg för långt . Då skulle jue folk kunna lira när dem går på muggen . BRB . ska bara byta te telefonen sedan kan du pulla. ok !
xD


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

På iPad hade jag fattat, men på iPhone är ju skärmen så extremt liten. Möjligtvis hade auctionhouse funkat i telefon

Medlem
Skrivet av bredbite:

... Möjligtvis hade auctionhouse funkat i telefon

Jo, jag tror blizzard håller med.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

iPad - Kanske.

iPhone - Omöjligt

Medlem

nä tack, men saker som AH, armory, mailbox kunde ju finnas tillgängligt om det nu inte redan finns det ( ingen aning )

Medlem

NEJ, sådana spel ska absolut INTE spelas på en Telefon.

Medlem

Enough is ENOUGH.

Medlem
Inaktiv

Så folk ska slänga bort sitt liv på wow via tele nu med om dom lyckas? Nä låt små minispel finnas som man kan sitta vid en tråkig hemma kväll om man inte orkar med datorn, sitter i en buss eller dylikt. Större spel kan stanna hemma vid dator, xbox och ps3. Nu får dom fan ta och ge sig

Medlem

Jag måste hålla med.

Går Blizzard in för detta kommer dom att lyckas och det kommer att fungera bra, precis som med alla apple produkter <3

Medlem

Bara jag som tycker Blizzard verkat bli ganska desperata sen SW:TOR tog en hel del av deras spelare..?

Medlem

Ja, vad var det jag sa.

Medlem

Pokemon battles å farmvill delarna som kommer i pandaria hade väl kanske kunnat funka på iphone? men inte resten.

Medlem

Varför skulle det inte gå? iOS är i princip samma operativsystem som OS X. 3D-systemet som används på Macen (OpenGL) finns i "light"-version. Borde vara en tårtbit att fixa på iPad/iPhone. Linux/BSD kan anpassas till allt från brödrostar till Bank-system.

1
Skriv svar