Trine 2-expansionen bjuder på sagolika miljöer

Robot
Trine 2-expansionen bjuder på sagolika miljöer

En helt ny kampanj och nya fiender och förmågor är vad som väntar när Trine 2:s undersköna värld utvidgas.

#trine-2


Medlem
Trine 2-expansionen bjuder på sagolika miljöer

Wohoo! Har alltid tyckt att Trine spelen varit underbart stämningsfulla spel. Dom är dock lätta att lägga vid sidan om efter man har spelat klart dom.

Det här låter väldigt intressant, kan nästan säga redan nu att det kommer att bli ett köp och lira igenom via coop mode med en polare.

Medlem

Tycker Trine är så underskattat. Ett av dom mysigaste spelen jag någonsin spelat!

Det blir ett köp direkt!

Inaktiv

Ni som inte har testat dom redan - gör er själva en tjänst och köp Trine 1 & 2.

Jag är knappast något fan av plattformsspel och det var väldigt många år sedan jag spelade ett senast men så snubblade jag över Trine. Vilka jäkla spel alltså, jag satt i princip non-stop med 1:an från början till slut och njöt av varenda sekund av det.

Medlem

Har bara spelat en liten bit på Trine 2 men det räcker för att veta att jag kommer köpa detta dlc så småningom.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Älskar mysfaktorn i detta spel mysigare grafik får man fan leta efter! minns när man börjar i magikerns hus i Trine 2 mysigaste ställe har jag aldrig sett i ett spel man ville bara hoppa i spelet o bo i det huset


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Haha nä! Fifasen vilka underbara nyheter!

Inaktiv

Måste få höra av er bara.. Jag tyckte Trine 2 var så jäkla enformigt när man spelade 2P co-op. En var magiker och skjutsade runt den andra på objekt sen böt man,, repeat etc etc,,

Väldigt tråkigt :/

Medlem

Ett av tidernas vackraste spel. Det är så otroligt fint och mysigt!

1
Skriv svar