Quantum Conundrum

Robot
Quantum Conundrum

Kvinnan som designade pusselpärlan Portal har gått vidare – till en annan potentiell pusselpärla. Vi spelar fyrdimensionella Quantum Conundrum.

#quantum-conundrum, #valve


Quantum Conundrum

Spela spela vill vill spela!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Håller koll på detta!

Medlem

Varit sugen på detta sedan jag såg kvinnans video när hon gick igenom några levels, verkar vara ett riktigt roligt spel !

Medlem

Detta måste ju bara testas!

Medlem

En av årets intressantare titlar.

Medlem
Skrivet av Famest:

Varit sugen på detta sedan jag såg kvinnans video när hon gick igenom några levels, verkar vara ett riktigt roligt spel !

Lust att länka oss (mig) till denna video? Blev mycket nyfiken!!

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Famest:

Varit sugen på detta sedan jag såg kvinnans video när hon gick igenom några levels, verkar vara ett riktigt roligt spel !

Lust att länka oss (mig) till denna video? Blev mycket nyfiken!!

http://www.youtube.com/watch?v=Ni6X80JvcIA Verkar faktiskt rätt kul (I sann Portal-anda)

Medlem

It's so fluffy!

Blir till att hålla utkik efter detta spel.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Förutom att det är samma typ av spel som Portal så ser det väldigt originellt ut.
Blir att hålla ett öga på.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Bilden med katten och fisken, kommer den från spelet?
Så otroligt mysig!

Medlem

Blev direkt intresserad när jag såg att spelet skulle vara "fyrdimmensionellt", då den fjärde dimmensionen är tiden. Här verkar det istället vara att man hoppar mellan olika verkligheter vilket visserligen låter roligt, men ett spel där man utnyttjade korta hopp framåt och bakåt i tiden för att lösa pussel hade varit betydligt intressantare.

1
Skriv svar