Fans anmäler Bioware och EA för falsk marknadsföring

Medlem
Skrivet av GeggaSWE:
Skrivet av Msiden:

Hur kan folk klaga på Mass Effect 3 ending? Det finns flera olika pga vilka val man gör.. Kollade lite på Youtube, Jag hade blivit riktigt nöjd om jag köpt spelet och spelat igenom för en sån ending

va? det är ju typ exakt samma slut.

Nej då, du kan få det i Rött, Grönt ELLER Blått. (j/k)

Medlem
Skrivet av maceor:
Skrivet av Manqs:

Bra att någon säger ifrån även om det "bara" är ett spel. Rätt ska vara rätt, även för EA. Eller kanske speciellt för EA? Synd bara att inget gör det samma med DLC:et. Inte för att jag tror de gör något fel utan mest bara för att de så uppenbart beter sig som skitar.

Själv köper jag inte förrens steamrean kommer...

och vad ska du köpa på steam rean? ME1 och 2?

Får väl köpa det på nån framtida Originrea då istället. Var det verkligen viktigt? Tror min poäng gick fram ändå.

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av GeggaSWE:
Skrivet av Msiden:

Hur kan folk klaga på Mass Effect 3 ending? Det finns flera olika pga vilka val man gör.. Kollade lite på Youtube, Jag hade blivit riktigt nöjd om jag köpt spelet och spelat igenom för en sån ending

va? det är ju typ exakt samma slut.

Nej då, du kan få det i Rött, Grönt ELLER Blått. (j/k)

Ajust det. Tänkte inte på det


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Haha, sen när har man kunnat lämna tillbaka en öppnad spelförpackning? Rick Santorum också denna person.
Kan vi inte få se lite undantag snart ang. den bristande intelligensnivån där borta?
Välkommen till spelindustrin, där du inte har några rättigheter, men däremot rekordmånga skyldigheter!

Medlem
Skrivet av håkane:

Bara jag som tyckte det var ett bra slut ?

Ja gillade det.

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av maceor:
Skrivet av Manqs:

Bra att någon säger ifrån även om det "bara" är ett spel. Rätt ska vara rätt, även för EA. Eller kanske speciellt för EA? Synd bara att inget gör det samma med DLC:et. Inte för att jag tror de gör något fel utan mest bara för att de så uppenbart beter sig som skitar.

Själv köper jag inte förrens steamrean kommer...

och vad ska du köpa på steam rean? ME1 och 2?

Får väl köpa det på nån framtida Originrea då istället. Var det verkligen viktigt? Tror min poäng gick fram ändå.

finns ju billigt på steam http://store.steampowered.com/app/17460/?snr=1_7_suggest__13 http://store.steampowered.com/app/24980/?snr=1_7_suggest__13

Medlem
Skrivet av Niihdaz:

Citerar det John Cleese sa när han gästade Skavlan förra året: "USA har det bästa...och SÄMSTA av allt." Håller med. Tacka vet jag att bo i norden.

Precis, vi i Norden vill inte ha några extremer åt något håll, vi föredrar när allting är halvkasst.

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av Konfucius:

Get a life...eller vad?

Vad sägs om att köra en insamling här på Fz till mödisen? En crackhora kostar fem dollar när hon måste ha nästa zipp (30 spänn) och får han väl känna lite mus, så kanske han förstår att livet består utav mer än sagorna bakom skärmen och fixar sig en tjej och ett liv?

Jesus....

Helt rätt! Konsummenter ska ALDRIG säga ifrån när de tycker att företagen kör fulspel. Jag håller med dig.
Och hur vågar killen be om en dialog med EA/BioWare? Killen borde låsas in! Det är ju helt oresonligt även om han tycker att han blivit lurad på produkten.

Jupp, skall vi köra en insamling till dig med?

Dags för en liten anekdot! Det var nämligen så att häromdagen så tänkte jag förtära ett glas med mjölk av det ypperliga märket Arla, nu var det bara så att det paket som jag hade nyligen inhandlat och lagt i kylen ändå hade en defekt - mjölket har surnat och koagulerat till klumpar! Detta gjorde mig enormt besviken, så jag hörde av mig till Arla - hör och häpna, de sa inte "dra åt helvete eller betala lite mer så kanske du får färsk mjölk nästa gång". De skickade mig två kuponger för mjölk samt rabattkupong för en valfri Yoggi!

Det tyckte jag var helt ypperligt, jag är fortfarande rädd för att de ska förstöra en utav mina eftermiddagar då jag igen vill ha ett förträffligt glas mjölk - men nu vet jag att om det sker så får jag en hyffsad ersättning.

Mass Effect 3 slut är utgången mjölk som inte förtjänar att läggas ner pengar på.
Ni som drar en analog om att man kan kräva pengar tillbaka på bio - det kan man! Dock så har man bara första kvarten på sig.

Söt liten solskenshistoria, Arla är snälla

Dock haltar ditt exempel, om det var din tanke?
Du fick en defekt vara, rutten mjölk, och de ersatte detta (naturligtvis)

Hade Arla sysslat med att sälja musik cd eller filmer och du kontakta dom pga utav att du inte gillade musiken på cd´n eller slutet på filmen, så hade de "förmodligen" inte vart så generösa.

Differansen är en rutten vara (helt defekt) och en subjektiv åsikt.

Och om vi fortsätter scenariot/exemplet så hade du då stämt Arla för detta och en liknande tråd som denna hade skapats.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv
Medlem

Slutet måste göras om. Finns inget kanske. Finns inget 'detta är trams'' eller ''deras produkt, deras val till vilket slut''
DOM SKA HÅLLA DET DOM HAR LOVAT OCH GE OSS DET VI BETALAT FÖR!

Folk säger ''de e bara ett spel, överreagera?''
Jaha, Allvarligt. FUCK YOU. Du har inte betalat totalt 3000 KR för alla 3 spelen för att kunna få hela historien och sedan få detta shit till slut, SOM dom gjorde MEDVETET FÖR ATT GÖRA DLC SLUT SOM DU KANSKE MÅSTE BETALA MER FÖR ATT KUNNA FÅ.
Detta är så mycket BULLSHIT så man kan fan inte finna ord till att beskriva det.

Gör ett nytt slut. DET SKA VARA GRATTIS. GIVE US WHAT WE PAID FOR.

Skriv svar