Medlem
*******

Ibland bara hatar jag BF3... inte spelet, men spelarna. Hela kvällen har jag befunnit mig i lag med typ 8 snipers... de ligger och häckar på ett j*vla hustak under hela spelet och gör ingen som helst nytta.

När det efter 5 minuter in i en Conquest Assault-match är så att andra laget har alla 5 flaggor och håller dem matchen ut så är det något fel.

Blir sååå aaaaaarg!!!

Nu måste jag lugna mig så jag kan sova... idioter.....

#blogg

Medlem
*******

Samtidigt är det skönt att ibland vara i det bättre laget, bara det inte blir för ofta.

Medlem

Ja absolut SIKEN... det är svinskönt att köra över folk ibland, men jag gillar ändå tajta hårda och nagelbitande matcher bättre.. inge kul att vinna med 600 00000 000000 mot 0

På senare tid har jag börjat irritera mig något oerhört på alla nötter som spelar passivt. Alltså inte bara avlägsna Recons utan främst de fega rackare som helt enkelt är livrädda för att avancera & ta lite smällar / risker.

Ni vet typen, när du blivit skjuten i ryggen för femhundraelfte gången & i killcam får se fegisen stå & trycka bakom sin trygga ansamling skydd. Han rör sig ryckigt i sidled som en osäker liten hundvalp drar det darriga siktet runt hörnen när han spänt letar ryggtavlor, drar sig bakåt så fort någon rör sig emot hans håll & springer för livet när fienden ser honom. Han är självklart ensamvarg som inte bidrar ett skit till varken squad eller lag, spelar inte heller för att snabbranka, han är bara en feg stackare som desperat försöker hålla K/D på plus. Värdelösa lagkamrater & enerverade fiender. Ser fullt av dem på Webhallens servrar nu för tiden.

Man vill inte bara skjuta dem, man vill fånga lössen & plåga dem med blåslampan.

Medlem

Hårda ord Grön men ack så sant. Jag är den som rusar in i eldstrider och hoppas på det bästa. Man måste ha lite samuraj-tänk... att dö stridandes är vackert!

1
Skriv svar