Robot
Deadlight

Zombiekatastrofen har berättats nästintill oändligt många gånger. Men aldrig har den varit så vacker som i Deadlight.

#deadlight, #limbo


Medlem
Deadlight

Såg Flashback nämnas i artikeln, nu vart jag genast rätt så intresserad=),

Medlem

ser ut som ett bra spel

Medlem

Men hallå... zombies är till för att dödas ju... :-/ Om det släpps till PC så blir det ett givet köp.

Medlem

Missade först trailern, om det sista var gameplay från spelet så ger jag tummen upp, får mig helt klart att tänka på just Flashback. Förvånande att Microsoft vågar satsa på ett sådant här spel, ett steg i rätt riktning MS (MechWarrior Online verkar vara ännu ett steg åt rätt håll).

Får mig även att tänka på Shadow Complex, verkar dock inte vara samma utvecklare.

Medlem

Det här kommer bli fett!

Medlem

Ser sjukt roligt ut


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Nästan 9 minuter gameplay från spelet

Ser lovande ut, men de behöver slipa en del på animationerna ännu ser jag


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Ser onekligen ut som en otroligt bra sidescroller.

Medlem

Slutade kolla efter 5 sekunder. Pallar inte sidscrollande spel. Hade hellre sett ett mer öppet spel där det faktiskt går ut på att överleva och samarbeta istället för att bara slakta allt som rör sig likt l4d.

Medlem

Haha. Webbserien vi har gjort är också zombieapokalyps runt Seattle. Misär och lort:)
www.thegreatdying.com

Jag gillar ju sånt här så det ska bli kul.


signatur

Sinkh's Lair - En minuts grottkrälande.

Medlem

Detta ser riktigt, riktigt mysigt ut!

Inaktiv

Gav mig en och annan flashback. Ska hålla ett öga på det här, helt klart.

Medlem

Snyggt spel men... plattformandet/pusslandet ser inte så roligt ut av det jag sett.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hmmmm,,,,,ums.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Slutade kolla efter 5 sekunder. Pallar inte sidscrollande spel. Hade hellre sett ett mer öppet spel där det faktiskt går ut på att överleva och samarbeta istället för att bara slakta allt som rör sig likt l4d.

Bevisligen inte en som spelat Flashback...


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv

Såg riktigt skoj ut, tråkigt att det bara är för Xbox 360.

Medlem

Jag vill spela det här ju! Men jag har ju bara ps3...


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Ser helt underbart ut

Medlem

Såg videon som länkades (tack Sergey för länken), kan bli bra det här. Ville sett han använda maskin vapnet som han tog upp men det verkar inte som de ville visa oss detta. Hur som helst så finns det iaf vapen, ett spel utan vapen hade inte varit lika kul även om det var riktigt snyggt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av regularklas:

Haha. Webbserien vi har gjort är också zombieapokalyps runt Seattle. Misär och lort:)
www.thegreatdying.com

Jag gillar ju sånt här så det ska bli kul.

Såg väldigt intressant ut!


signatur
1
Skriv svar