Tredje Bioshock-busen – den läskiga avlyssnaren

Robot
Tredje Bioshock-busen – den läskiga avlyssnaren

Säg hej till Boys of Silence, ett gäng grabbar som inte kan se, men istället använder sina trattförsedda skallar till att höra var du befinner dig.

#irrational-games, #bioshock-infinite, #bioshock


Medlem
Tredje Bioshock-busen – den läskiga avlyssnaren

Tycker de nya skapelserna liknar nått man skulle kunna se i Futurama eller Simpsons, dvs kreativa kanske men inte speciellt otäcka.


signatur
Medlem

Ser så fram emot Bioshock Infinite, torrt om bra releases detta år må jag säga, ME3 har man ju redan spelat ut och dröjer ju innan AssCreed 3 och eventuellt GW2. Sen får man väl lov att köpa Daiblo 3 i brist på annat, även om jag inte är något hack 'n' slash fan.

Medlem

Den där hjälmen ser tung ut, de får säkert ont i nacken efter en stund.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag har helt missat Bioshock serien, spelade 1an bara någon timma sen gav jag upp, tog aldrig upp det efter. Så, måste jag ha spelat 1an och 2an för att förstå storyn i tredje spelet?

Medlem
Skrivet av xector:

Jag har helt missat Bioshock serien, spelade 1an bara någon timma sen gav jag upp, tog aldrig upp det efter. Så, måste jag ha spelat 1an och 2an för att förstå storyn i tredje spelet?

det nya spelet har nog inte så mycket alls att göra med de gamla.

Medlem

Helt klart creepy.

Medlem

Säker på att det inte är en bild på en av fz:s moderatorer?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

GW2, Diablo 3, Max Payne 3, SSX, Far Cry 3, Aliens - Colonial Marines, Bioshock Infinite, Borderlands 2, GTA5, HL3, Hitman Absolution, Mirrors Edge 2, Prototype 2, Prey 2....

Hur ska man ha tid att lira allt detta bara på 2012?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Spelat lite av både första och andra spelet. De är helt ok. Dock förstår jag inte vad det här spelet har med de första två att göra?

Jag menar... det heter ju Bioshock, så det borde väl höra ihop på något sätt? Annars borde de döpa om spelet.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

GW2, Diablo 3, Max Payne 3, SSX, Far Cry 3, Aliens - Colonial Marines, Bioshock Infinite, Borderlands 2, GTA5, HL3, Hitman Absolution, Mirrors Edge 2, Prototype 2, Prey 2....

Hur ska man ha tid att lira allt detta bara på 2012?

Tycker dock bristen på nya IP:n är synd, kommer inte på många nu, endast dishonered...

Medlem

De kommer ha avsöljat hela spelet innan oktober om de fortsätter i den här takten. Slutar kolla på Infinite-material från och med nu så jag har kvar några överraskningar när jag faktiskt spelar spelet själv.

1
Skriv svar