Prislapp avslöjad för Street Fighter X Tekken-karaktärerna

Robot
Prislapp avslöjad för Street Fighter X Tekken-karaktärerna

1600 Microsoft-poäng eller 20 dollar (cirka 135 kronor) kostar det att låsa upp de 12 karaktärer som finns på din Xbox 360- eller Playstation 3-skiva.

#capcom, #street-fighter-x-tekken


Medlem
Prislapp avslöjad för Street Fighter X Tekken-karaktärerna

Fyfan va patetiskt.. tänker inte köpa skitet!

Så jävla mycket för bara nå jävla karaktärer? Nej tack...

Medlem

Karaktärer som folk som hackat spelet redan har tillgång till
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=467026

Så mycket fail Crapcom. Man tror att de inte kan bli värre än vad de redan är men de överraskar mig gång på gång.

Medlem

Haha jaha, så nu ska man betala för att få spela med alla karaktärer också? Varför inte leverera spelet med 5 karaktärer och sen finns det tre paket med vardera 5 karaktärer som kan "låsas upp" för en "rimlig peng".

Medlem

bästa vore ju eg om de sålde spelet utan banor/karaktärer, så fick man köpa de man ville ha, byter gärna bort tex Paul mot nån annan karaktär!

Medlem

Ja vad ska man säga? Dåligt att de redan ligger på disken. Hade de inte varit klara ännu, och det är därför de släpps senare hade ju varit en annan femma.
Största vinsten Capcom gör med det här, är ju att när de släpper Ultimate (eller Super kanske?!) Street Fighter X Tekken är ju att de bara behöver byta omslag på fodralet och skivan och låsa upp karaktärerna från start.
De är ondskefulla genier!

Medlem

Jag. Hatar. Capcom...


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Moderator | Testpilot

Boycott oh yes.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem

Verkar vara DLC-quest.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hade tänkt köpa SFXT men nu blir det inget.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag minns förr, då man varvade spelet med olika gubbar på olika svårighetsgrader kunde man låsa upp (UTAN ATT BETALA) nya karaktärer, nya kläder, hattar eller vad fan som helst. Det var nästan det roligaste med spelen. Men att nu måsta betala för det..

Medlem

xector, exakt!

Att det inte finns en Super Special Collectors Limited Edtion som bara kostar det dubbla mot vad standard versionen kostar där man får det mesta av dessa saker. Och kanske rent utav inte ens behöver spela spelet utan har en sparfil som går direkt till sluttext och ger dig alla trophys..


signatur
Medlem

signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem

Som nämnt ovan körde man igenom spelet för nya saker, alternativt cheats för att låsa upp saker. Spel har fan knappt fusk längre. DLC och achievements. Fy fan åt nutiden!

1
Skriv svar