Finns det möjlighet att se vem som kollar in ens Facebook profil?

Inaktiv
Finns det möjlighet att se vem som kollar in ens Facebook profil?

Jag börjar misstänka att folk kan se när jag kollar in deras profiler och börjar ta åtgärder genom att begränsa det som ska visas i deras profil och gömma sin vän lista mm mm. Är det överhuvudtaget möjligt att hitta ett fungerande app som visar när man stalkar? Det finns några appar men det har visat sig att de är värdelösa.

Haha, den här tråden är obehaglig!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Haha, den här tråden är obehaglig!

Haha, "när man stalkar"

Medlem

obehaglig indeed

Hahaha, "stalka" på facebook nu också... Aj aj...


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

För att svara på frågan så läste jag en bloggpost för inte så länge sedan skriven av en facebookutvecklare där det stod något om att det var omöjligt för appar att se sådan information (eller information om vilka som plockat bort dig som vän). Ta det med en nypa salt, mitt minne är bedrövligt.

Jag har ett par gånger sett några vänner som har gjort en "stalker koll" MEN det går inte att göra det privat, det skapas automatiskt upp ett meddelande att du har gjort en koll på ens sida, dvs man kan se både att kollen har gjorts och vilka som har besökt ens sida, det är lite olika resultat, % eller antal gånger visas om jag inte minns fel.

Det här är INTE ett skämt, jag är 100% allvarlig, MEN det jag inte vet om detta, är ifall det fortfarande existerar då man förmodligen bryter mot en del regler när man använder en sån här app.

Medlem

Vill man vara en Stalker på riktigt så använder man ju det sköna programmet "BookWorm" som är en bakdörr in i Fabebook. Man behöver alltså inte ens ha en egen profil, ingenting loggas och du kan besöka alla profiler. Ja, även de supermegahemliga..


signatur

War, War never changes...

Medlem

För att svara på OPs fråga, nej.
Det finns inte och kommer inte finnas - iaf. om man ska tro vad Facebook själva säger.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

För att svara på OPs fråga, nej.
Det finns inte och kommer inte finnas - iaf. om man ska tro vad Facebook själva säger.

Samma Facebook som säger att de inte övervakar sina användare, inte sparar foton, konversationer och inlägg som postas, som har absolut noll insyn i sin corporate sphere? Jo, dom ska vi nog tro på.


signatur

War, War never changes...

Medlem

Men snälla nån, nog om dessa ryktesspridningar och konspirationsteorier. Facebook har självklart loggar som de kan se, om de absolut vill det. Det innebär inte att alla kan använda de.

Men nej, det går inte att se vem som varit inne på din profil.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Vad hände med den tiden då man följde efter sitt byte iklädd i mörk rock och hatt och hade en tidning med utklippta hål för ögonen? Att stalka förr va en sport, nu är det bara trams.

Medlem

En kille är inne hela tiden på facebook tror han är inne för at se vad jag skriver på min sida. Har ett program en sk app i ipaden och där ser jag att han kollar min sida mest. Men man vill se alla tiderna. Tror han är innte där varje gång han loggar in då han är inne så himla mycket.

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Vill man vara en Stalker på riktigt så använder man ju det sköna programmet "BookWorm" som är en bakdörr in i Fabebook. Man behöver alltså inte ens ha en egen profil, ingenting loggas och du kan besöka alla profiler. Ja, även de supermegahemliga..

Vart hittar jag BookWorm? Du kan ta det i pm om du ej vill skriva här!

Medlem

dat necro


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar