Blodig lanseringstrailer för RE: Operation Raccoon City

Robot
Blodig lanseringstrailer för RE: Operation Raccoon City

Zombies och co-op är kanske inte världens mest nytänkande kombination, men vem kan tacka nej till att knacka odöda?

#capcom, #resident-evil-operation-raccoon-city


Medlem
Blodig lanseringstrailer för RE: Operation Raccoon City

Ser nice ut! men synd att man får vänta tills den 18 maj bara

Medlem

Såg att det här hade blivit friskt sågat på Metacritic.

Medlem

Först lovade dom att de skulle tillbaka till rötterna med pussellösande och grejor.
Ser mer ut som Call of Duty.
Jag är besviken...


signatur

Intel Sandy Bridge E - 3930K 6 core (Corsair H100), 32GB Ram, MSI GTX 580 SLI, Corsair Force GT SSD

Medlem
Skrivet av BEViking:

Först lovade dom att de skulle tillbaka till rötterna med pussellösande och grejor.
Ser mer ut som Call of Duty.
Jag är besviken...

Wh00T! när sa dom det? Källa? fyfan vad glad jag hade blivit isf

Inaktiv

Varför kommer det så många Zombie spel just dessa tider? Är det i samband med The Walking Dead eller vad är det som händer?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Zombies och co-op är kanske inte världens mest nytänkande kombination, men vem kan tacka nej till att knacka odöda?

Tror du precis myntat ett nytt uttryck: "knacka odöda"
Frågan är dock vad det betyder...

Medlem

Får vi se en recension på detta FZ?

Medlem
Skrivet av BEViking:

Först lovade dom att de skulle tillbaka till rötterna med pussellösande och grejor.
Ser mer ut som Call of Duty.
Jag är besviken...

Dom pratade om RE6 inte det här.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av Sebastian Lind:

Zombies och co-op är kanske inte världens mest nytänkande kombination, men vem kan tacka nej till att knacka odöda?

Tror du precis myntat ett nytt uttryck: "knacka odöda"
Frågan är dock vad det betyder...

Möjligen kan Sebastian anses återuppliva uttrycket att "knacka" någon. Sist jag hörde det var nog 20 år sen.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Är detta ett open world spel likt dead island eller kommer det vara en korridor shooter?

Medlem

R.E har blivit så ointressant som ett spel kan bli...


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Skrivet av Paddington:
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av Sebastian Lind:

Zombies och co-op är kanske inte världens mest nytänkande kombination, men vem kan tacka nej till att knacka odöda?

Tror du precis myntat ett nytt uttryck: "knacka odöda"
Frågan är dock vad det betyder...

Möjligen kan Sebastian anses återuppliva uttrycket att "knacka" någon. Sist jag hörde det var nog 20 år sen.

Jupp, som Paddington säger så är det inget direkt nytt uttryck som jag kommit på själv. Men jag gillar det och använder det när andan faller på... Tycker bara att det är trevligt med många olika sätt att uttrycka sig, ju fler desto bättre!

Medlem

Hmm, trodde faktist det skulle se lite roligare ut än denna trailer som just visades Men kanske är bara jag som är trött. Sen kanske Co-op är alltid roligt

Medlem

det är bra att capcom kommer med olike nyanser av resident evil så att dem lär sig vad som är bäst för fansen för det hade blivit tråkigt om alla resident evil var lika dana som 1 o 2 fast bara grafiken och storyn ändrades lite och det är bra att man får se umbrellas syn på saken

1
Skriv svar